ییس سازمان بسیج مستضعفین:
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رویکرد این سازمان در دوران جدید تکیه بر مردم‌محوری در حل مشکلات و توجه به ارتقای بهره‌وری است.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 20 November 2021

مردم‌محورکردن حل مسایل و افزایش بهره‌وری، رویکرد جدید بسیج است

 

به گزارش تابناک سمنان  سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی روز شنبه در آیین آغاز رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج استان سمنان در میدان صبحگاه ستاد سپاه قائم(عج) استان گفت: تکیه بر مردم محور کردن حل مسائل، جبهه جدید بسیج با توجه به نرخ بهره وری بالا تعریف شده است.

وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب در بهمن ٩٧ افزود: از آن پس رسالت بسیج به عنوان تشکیلات ملت در ایران اسلامی تمرکز بر پیاده سازی و تحقق اهداف عالیه بیانیه گام دوم قرار گرفت.

وی یادآور شد: برای کسب موفقیت در این میدان به فرموده رهبر معظم انقلاب تکیه بر تجربه ۴۰ ساله و با استفاده از ظرفیتهای بی نظیر مبتنی با چهار مولفه تکیه بر جوانان، امید به موفقیت، روحیه جهادی و جهش در پیشرفت، محور قرار گرفت.

سلیمانی با اشاره به اینکه ملت ایران خواهد توانست قله های دولت سازی و جامعه پردازی را به نهایت برساند ادامه داد: بسیج به عنوان تشکل مردمی در مردمی ترین انقلاب وارد حرکت نوینی شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بسیج در کنار تمام دستگاه های مسوول آماده شده است تا بستر را برای خدمت هرچه بهتر آماده کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس از هر صنفی و سطحی از دانش، افراد توانستند جای خود را در دفاع مقدس پیدا کند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز باید با منطق دفاع مقدس مسایل کشور را حل کنیم، گفت: منطق دفاع مقدس این بود که هر کس با ظرفیتش در میدان حاضر بود و امروز نیز باید همین گونه باشد.

سلیمانی تاکید کرد: امروز ظرفیتهای گوناگونی در کشور وجود دارد و برای پیشرفت و آبادانی و حل مشکلاتِ مردم کمبودی نداریم بلکه باید برنامه ها به روزرسانی شود و توانها را در کنار هم قرار دهیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: تمام اقشار بسیج و همه ظرفیتها در استانها با تکیه بر مردم‌پایه کردن حل مسائل باید جبهه جدیدی با نرخ بهره وری بالا ایجاد کنند.

وی ادامه داد: آنگاه بهره وری بالا محقق می شود که مانند دوران دفاع مقدس روحیه بسیجی حاکم باشد و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی محور باشد تا شیرینی استقلال حاکمیت مردم سالاری اسلامی به ملت چشانده شود و ملتهای مسلمان از این الگو بهره می گیرند همانگونه که الگوی دفاع مقدس مورد تاسی ملتها قرار گرفت و جبهه مقاومت را تشکیل دادند.

وی یادآور شد: فصل جدیدی با محوریت نیروی بزرگ ملت ایران یعنی بسیج در میدان خدمت گزاری با محوریت بیانات امامین انقلاب اسلامی برای تحقق اهداف مردم‌سالاری اسلامی در گام دوم است که یکی از جلوه های مهم آن حل مسایل مردم است.

وی با اشاره به اینکه خدمات بسیجیان به جامعه در دوران کرونا قابل ستایش بوده است بیان کرد: بسیج هرگز مصلحت مردم را فراموش نمی کند و همانگونه که از دل مردم تسکیل شده در خدمت مردم خواهد بود.

سلیمانی افزود: رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج استان سمنان امروز با ۵۷ هزار جهادگر بسیجی در قالب پنج هزار و ۲۰۰ گروه جهادی نماد آمادگی بسیج در خدمت رسانی به مردم است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در این آیین با رمز «یا امام حسین عسکری(ع)» فرمان آغاز این رزمایش را صادر کرد.

در این آیین سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی، حجت الاسلام والسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، علیرضا شریفی نژاد سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری، و جمعی از مسوولانو بسیجیان اقشار مختلف حضور داشتند و رزمایش با حضور سلیمانی در روستاهای جنوب سمنان ادامه یافت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار