رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: فناوری جهادی امروز بسیجیان به جبهه‌سازی خدمت‌رسانی جهادی به مردم و محرومان ختم می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ 20 November 2021

رییس بسیج سازندگی: جبهه امروز بسیجیان خدمت‌رسانی به محرومان است

 

به گزارش تابناک سمنان سردار محمد زهرایی روز شنبه در آیین آغاز رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج استان سمنان در میدان صبحگاه ستاد سپاه قائم(عج) استان گفت: جهادگران امروز در نسل دوم انقلاب فرزندان خلف پدرانشان در جهادسازندگی در محرومیت زدایی شده اند و با قدم های استوار در محرومیت زدایی، خدمات مومنانه و حل مسایل حواشی شهر و روستاها، جانانه پای انقلاب ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان پیش‌برنده منویات مقام عظمای ولایت هستند تاکید کرد: جهادگران با دستان پرتوان گره از مشکلات مردم و محرومان بازمی کنند.

زهرایی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی مصداق آیات قرآن در خدمت رسانی به محرومان و مستضعفین و تعیّن‌بخش مردم‌سالاری و سفیران کار و تلاش هستند.

رییس سازمان بسیج سازندگی بیان کرد: جهادگران امروز ثبات کردند که بسیجِ گام دوم انقلاب مشابه حرکت جهادگونه اول انقلاب تا تمدن سازی نوین انقلاب اسلامی به عنوان مولفه قوی شدن انقلاب اسلامی پای کار هستند.

وی افزود: ۴۲ هزار گروه جهادی در سطوح ویژه، فعال، عادی و تازه تاسیس در کشور وجود دارد که با گروه های تخصصی در اقشار ۲۲ گانه مرهون تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفدهم اردیبهشت ۱۳۷۹ است.

زهرایی اضافه کرد: عَلَم از جهادسازندگی توسط مقام معظم رهبری به نام بسیج سازندگی سپرده شد و جوانان جهادی ثابت کردند بر اساس پیام ۹ بندی ولایت در پیروی از رهبری با گفتمان سازی عمومی و جهادی به صورت کمی و کیفی و هم در تکثیر در بلاد اسلامی موفق عمل کردند.

وی تاکید کرد:شک نکنید فناوری جهادی امروز به جبهه سازی خدمت رسانی جهادی ختم می شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی یادآور شد: تنها خواسته کنونی تصویب اصلاحیه قانون بسیج سازندگی و حمایت همه جانبه از گروه های جهادی درمجلس شورای اسلامی است تا فضای مقدس گروه های جهادی و محرومیت زدایی بیش از پیش مملو از جوانان برای تکمیل تشکل های جهادگر را موجب شود.

رزمایش امروز اقتدار جهادگران بسیج استان سمنان با پنج هزار و۲۰۰ گروه با ۵۷ هزار جهادگر در طول هشت روز برگزار می شود.

 در این آیین سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، حجت الاسلام والسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، علیرضا شریفی نژاد سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری، و جمعی از مسوولان و بسیجیان اقشار مختلف حضور داشتند و رزمایش با حضور سلیمانی در روستاهای جنوب سمنان ادامه یافت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار