استاندار سمنان با بیان اینکه یک هزار تُن نهاده دامی برای دامداران منطقه خارتوران شاهرود تخصیص یافته است گفت: مقرر شد تا هر ماه ۲۵۰ تُن نهاده دامی به دامداران این منطقه تحویل شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 24 November 2021
 
 
به گزارش تابناک سمنان سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، یکی از اولویت‌های اساسی استان است.

وی با بیان اینکه برخی عقب ماندگی‌ها و نواقص طرح‌های روستایی به کمبود بودجه و اعتبار مربوط نیست بلکه به خاطر حضور نیافتن مدیران کل در این مناطق است، ابراز داشت: مشکلات مرتبط با پوشش مخابراتی، آب و محور‌های مواصلاتی منطقه خارتوران پیگیری می‌شود.

هاشمی روستای دستجرد را با قدمت بالا و دارای ظرفیت‌های انسانی فراوان در زمینه‌های علمی، دانشگاهی و اجرایی خواند و ابراز داشت: برای گذر از جنگ اقتصادی، بیش از پیش نیازمند همراهی و مشارکت اقشار مختلف مردم هستیم.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه موضوع تامین و مصرف بهینه آب، ۲ نکته اساسی و مورد تاکید رییس جمهوری است، تصریح کرد: توسعه مجتمع‌های گلخانه ای، پوشش نهر‌ها و استفاده از سامانه آبیاری تحت فشار به همراه مصرف بهینه آب از نکته‌های قابل توجه و مورد تاکید در استان سمنان است.

به گفته وی، استانداری سمنان در موضوع تسطیح کشاورزی و احیای قنات‌ها در روستای دستجرد مساعدت خواهد کرد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار