جانشین فرمانده سپاه ناحیه دامغان:
سرهنگ مدرسی گفت: خدمات بسیج این شهرستان در ۹ عرصه نظیر محرومیت زدایی، گشت‌های بسیج، فرهنگی و عمرانی برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 24 November 2021
 
 
به گزارش تابناک سمنان سرهنگ محسن مدرسی جانشین فرمانده سپاه ناحیه دامغان در نشست بسیج و روشنفکری سیاسی  با بیان اینکه بسیج در این شهرستان ۹ عرصه خدماتی شامل محرومیت زدایی، کمک به نیازمندان، عمرانی، مشاوره‌ای و… را در دستور کار دارد، تاکید کرد: بسیج در طول عمر با برکت خود توانسته به اقشار مختلفی در شهرستان دامغان و اقصی نقاط کشور ارائه خدمت کند.

وی با بیان اینکه بسیج برآمده از دل مردم است، ابراز کرد: بسیج با افتخار در امور جهادی مانند اجرای طرح‌های عمرانی حضوری فعال دارد و توانسته منشأ خدمات به مردم در اقصی نقاط کشور باشد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه بسیج به یک الگوی جهانی شده است، ابراز کرد: نام بسیج بر تن دشمنان ترس ایجاد می‌کند و با اقتدار و عزت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌سازد و لذا دشمنان امروز علیه این نیروی مردمی تلاش و اقدامات فراوانی می‌کنند.

مدرسی با بیان اینکه یکی از وظایف بسیج در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی رفع مشکلات مردم است، افزود: بسیج امروز با اولویت بندی برای رفع مشکلات به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به کمک ارگان‌های دولتی می‌آید تا بتوانیم شاهد اقدامات خوبی برای مردم باشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار