در اکران مردمی فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا»، مراسمی هم به یاد علی انصاریان و با حضور خانواده این مرحوم برگزار شد که در آن، مادر انصاریان، گلایه‌هایی هم از اهالی فوتبال کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 25 November 2021

به گزارش تابناک سمنان  شب گذشته (چهارشنبه ۳ آذر)، مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» باکارگردانی کاوه صباغ‌زاده و تهیه‌کنندگی مهدی صباغ‌زاده، در سینما فرهنگ برگزار شد.

این فیلم، سال گذشته در اولین روزِ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه به نمایش درآمد، اما همان زمان، علی انصاریان، درگیر کرونا بود و در نهایت  ۳ روز بعد، یعنی (۱۵ بهمن) دارفانی را وداع گفت.

او درباره بی توجهی اهالی فوتبال بعد از فوت فرزندش گفت: «در این مدت هیچ یکی از اهالی فوتبال سراغ من را نگرفتند. آخرین‌بار آمدند عیادت علی در بیمارستان و همه به من گفتند ما پسر شما هستیم. از آن به بعد هیچ کدام نه به من زنگ زدند نه احوالپرسی کردند. فقط آقای دهقانی خیلی زحمت کشیدند. بعد از فوت علی آقا، من رو به منزل‌شان بردند و از من مراقبت می‌کنند و نمی‌گذارند تنها باشم و من قدردان خودشان و خانواده‌شان هستم.»

مادر مرحوم انصاریان ادامه داد: «از اهالی فوتبال هیچ خبری ندارم، در مراسم افتتاحیه امروز هم فقط آقای کاظمیان و هاشمی‌نسب برای اکرام فیلم علی آقا تشریف آوردند وگرنه بعد از فوت ایشان هیچ‌کس حال من را نپرسید.»

 

گلایه‌های تلخِ مادر علی انصاریان/ هیچ‌کدام از اهالی فوتبال، سراغی از من نگرفته‌اند

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: خبرآنلاین

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار