رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به نقش بسیجیان و جامعه روحانیت در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: بسیج برآمده از انقلاب و مردمی است.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴ 25 November 2021

جامعه روحانیت وبسیجیان نقش مهمی درصیانت از آرمان‌های انقلاب دارند

 

به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام علی سعیدی شاهرودی شامگاه چهارشنبه در جمع روحانیان و بسیجیان استان سمنان در همایش موسوم به راه مشترک به میزبانی حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان با اشاره به ویژگی‌های بسیجیان و رسالت‌های آنها در سطح جامعه، تاکید کرد: همانطور که در طول این چهار دهه عمر بابرکت بسیج نیز نشان داده شده این ارگان مردمی، همگام با ولایت و همراه با انقلاب است.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج با تدبیر بلند امام خمینی (ره) در واقع یک نعمت الهی برای کشورمان است که امروز کشورهای دیگر از آن الگو برداری کرده‌اند، تاکید کرد: بسیج نقش پاسداری و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی نقشی حساس دارد البته این به آن معنی نیست که نقش دیگر ارگان‌ها و افراد و اقشار را دست کم بگیریم اما بسیج جایگاهی بی‌بدیل دارد چرا که از انقلاب بر می‌آید و مردمی است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه صیانت و حفاظت از امنیت مرزها و استقلال و پاسداری از نظام و انقلاب نقش تعیین‌کننده‌ای داشته که هشت سال دفاع مقدس ده‌ها هزار رزمنده و جانباز و شهید از همین استان سمنان، نشانگر و در واقع دلیل این مدعا است، ابراز داشت: بسیج همیشه با استفاده از ظرفیت مردمی خود، پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده است.

سعیدی شاهرودی با بیان اینکه هیچ نظامی به‌اندازه انقلاب اسلامی با تهدیدات متنوع روبه‌رو نبوده و اگر برکت انقلاب و بسیج و امامین نبودند امروز با مشکلات جدی روبرو بودیم، تاکید کرد: بسیج ارگانی مردمی و متدین و انقلابی است که خدمات شایانی به نظام و انقلاب اسلامی در این چهار دهه کرده است.

وی با بیان اینکه افتخار همه ما بسیجی بودن باشد، تاکید کرد: تهدیدات نظامی، امنیتی و اجتماعی و تهدید شناختی که امروز با آن درگیر هستیم، در جهان نظیر ندارد اما ما قدرت باور و ایمان و همچنین سپاه، بسیج و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی ولایی را داریم لیکن حضور روحانیت در کنار بسیجیان نویدبخش در گام دوم انقلاب است.

برشمردن ویژگی‌های بسیجیان همچنین اشاره‌ای به بسیجیان روحانی استان سمنان و نقش آنها در اشاعه فرهنگ بسیج و شهادت از جمله دیگر بخش‌های سخنرانی سعیدی شاهرودی در جمع روحانیان، بسیجیان و پیشکسوتان عرصه جهاد استان بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار