محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گذشت ۱۰۰ روز از عمر دولت سیزدهم گفت: یکی از نقاط برجسته دولت سیزدهم انجام سفرهای استانی است که بارقه امیدی را در دل مردم ایجاد کرده و مردم را نسبت به حل مشکلات‌شان امیدوار کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 26 November 2021

برداشت زاهدی از عملکرد ۱۰۰ روزه دولت رییسی: بارقه امید در دل مردم ایجاد شد

 

به گزارش تابناک سمنان وی افزود: نکته‌ای که در بحث سفرهای استانی باید مدنظر قرار گیرد این است که تصمیماتی که برای رفع مشکلات مردم در این سفرها اتخاذ شده در زمان مقرر اجرایی و عملیاتی شود تا ضمن اینکه جلوی ایجاد یأس در میان مردم گرفته شود موجبات امید بیشتر در جامعه را فراهم آورد.

نماینده مردم کرمان در مجلس اظهار داشت: نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که انتصابات و تغییر و تحولات و به طور کل تعیین تکلیف وضعیت مدیران در سطح میانی و در سطح استان‌ها به کندی انجام می‌شود که این تغییرات باید هر چه سریع‌تر باید انجام شود.

زاهدی خاطرنشان کرد: عدم تغییر و انتصابات جدید در بحث مدیران باعث این شده تا در سطح استان‌ها کارها به کندی پیش رود و مدیران انگیزه لازم را برای انجام کار نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه مدیران باقیمانده از دولت سابق متعلق به جریان سیاسی مخالف هستند بیم آن می‌رود تا نه تنها همکاری با دولت فعلی نداشته باشند بلکه کارشکنی‌هایی را برای عدم تحقق وعده‌های دولت مرتکب شوند.

نماینده مردم کرمان در مجلس اظهار داشت: علاوه بر این مدیرانی را هم داریم که دلسوز و خادم هستند و می‌شود با انتصاب آنان زمینه را برای ادامه خدمت‌شان با انگیزه بیشتر فراهم آورد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: فارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار