دو خبرنگار ترکیه ای از بازگشت اللهیار صیادمنش در زمستان پیش رو به تیم فنرباغچه خبر دادند.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ 26 November 2021

به گزارش تابناک سمنان تابستان سال گذشته بود که اللهیار صیادمنش در قراردادی قرضی و یک سال و نیمه راهی کشور اوکراین و تیم زوریا لوهانسک شد. بازیکن جوان و ایرانی نتوانست به اندازه کافی در فنرباغچه درخشش داشته باشد و این تیم ترکیه ای نیز جهت اینکه اللهیار فرصت بیشتری برای حضور در میادین داشته باشد، این بازیکن را به تیم اوکراینی قرض داد.

 

در قرارداد صیادمنش با زوریا لوهانسک نیز بندی وجود دارد که این تیم در صورت پرداخت مبلغ 3 و نیم میلیون یورو، قراداد بازیکن ایرانی را دائمی کند اما اکنون اخبار موثق از ترکیه خبر از بازگشت اللهیار به فوتبال ترکیه می دهند چرا که زوریا توانایی مالی برای پرداخت 3 و نیم میلیون یورو به فنرباغچه را ندارد.

 

یاگیز سابونجو اوغلو خبرنگار معروف ترکیه ای شب گذشته در کانال یوتیوب Vole این خبر را اطلاع داد و مدعی شد که باشگاه زوریا به دلیل مشکلات مالی قادر به پرداخت بند دائمی قرارداد بازیکن ایرانی نیست. البته فنرباغچه برای اینکه بتواند صیادمنش را در لیست خود قرار دهد، ملزم است تا نام یک بازیکن خارجی را از فهرست نفرات خود حذف کند.

 

 

از سوی دیگر، ظفر ارتاش دیگر خبرنگار ترکیه ای و نزدیک به باشگاه فنرباغچه خبر بازگشت اللهیار را تأیید کرد. این روزنامه نگار در توئیتر خود نوشت: اولین خبر نقل و انتقالاتی فصل را به شما می دهم. اللهیار صیادمنش دوباره به فنرباغچه بر می گردد. این بازیکن ما، دوباره در نیم فصل دوم در اختیار تیم خواهد بود.

 

طی ماه های گذشته از باشگاه های زیادی به عنوان تیم های خواهان اللهیار صیادمنش نام برده می شد ولی اکنون به نظر می رسد که این ستاره آینده دار ایرانی باید حداقل زمستان جاری را به ترکیه بازگردد و سپس در تابستان آینده برای آینده اش تصمیم گیری کند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار