آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، پس از شکست برابر تیم گمنام مورا از عملکرد تیمش انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 26 November 2021

به گزارش تابناک سمنان تاتنهام شب در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف تیم گمنام مورا از اسلوونی رفت و در نهایت با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.

این اولین شکست تاتنهام پس از حضور کونته روی نیمکت این تیم به حساب می‌آید که با گلزنی تیم میزبان در وقت تلف شده به دست آمد و با عصبانیت سرمربی جدید این تیم لیگ برتری همراه شد.

کونته ناراحتی خود را در کنفرانس خبری پس از بازی ابراز کرده و به خبرنگاران گفت:« این شکست بدی برای ما است. عملکرد ضعیفی بود. ما می‌دانیم که کارهای زیادی در پیش داریم. این لحظه سختی برای ما است. برای پیشرفت باید صبور باشیم تا بار دیگر به تیم خوبی تبدیل شویم.»

 

 
 

این مربی ایتالیایی اضافه کرد:« ما نه فقط از نظر تکنیکی و تاکتیکی، بلکه از نظر روانی نیز ضعیف بودیم. بازگرداندن تاتنهام نیاز به زمان دارد. پس از سه هفته حضور در این تیم، شروع به درک شرایط موجود کردم. باید بگویم که در این لحظه سطح تاتنهام خیلی بالا نیست.»

کونته 9 تغییر نسبت به تیمی که این هفته موفق به پیروزی 1-2 برابر لیدز در لیگ برتر شده بود ایجاد کرد اما همچنان از نام‌های بزرگی چون هری کین، دله الی و تانگوی اندومبله در ترکیب تیمش استفاده کرده بود.

بازیکنان تاتنهام حالا باید در دیدار آخر مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا برابر رن به پیروزی برسند تا بتوانند به مسابقات پلی آف برای حضور در مرحله حذفی این رقابت‌ها راه پیدا کنند، در غیر این صورت در مرحله گروهی حذف خواهند شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار