با توجه به گزارشات منتشر شده از سازمان ESRB، به نظر می‌رسد که عنوان Uncharted: Legacy of Thieves از بخش چندنفره و Survival بهره نمی‌برد.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ 26 November 2021

به گزارش تابناک سمنان بازی Uncharted: Legacy Of Thieves که به زودی برای پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود، در یکی از رونمایی‌های پلی‌استیشن معرفی شد و با توجه به اظهارات سونی در اوایل سال 2022 منتشر می‌شود. عنوان Uncharted 4 در زمان عرضه از یک بخش چندنفره و رقابتی بهره می‌برد و پس از مدتی بخش کوآپ Survival نیز به این بازی اضافه گردید، هر دو بخش در بسته‌ی الحاقی The Lost Legacy در دسترس بودند، اما به نظر می‌رسد که مجموعه‌ی Legacy of Thieves از این دو قابلیت بهره نمی‌برد.

با توجه به گزارش ESRB، بازی Uncharted: Legacy of Thieves از المان‌های تعاملی برخوردار نیست، المان‌های تعاملی بخش‌های آنلاین چندنفره و کوآپ را نیز شامل می‌شوند، لازم به ذکر است که ESRB هنگام عرضه‌ی دو عنوان مذکور در گزارشات خود به وجود المان‌های آنلاین تعاملی در هر دو بازی Uncharted 4 و The Lost Legacy اشاره کرده بود.

در حال حاضر دلیل سونی (Sony) برای حذف کردن بخش‌های چندنفره و Survival از مجموعه‌ی Legacy of Thieves مشخص نیست. بر اساس گزارشات سونی، مجموعه‌ی Legacy Of Thieves در اوایل سال 2022 منتشر می‌شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار