تولید ثروت اینبار در دیباج؛
تابناک سمنان: سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: شهر دیباج به واسطه اقلیم آب و هوایی و ظرفیت‌های موجود، پتانسیل ارتقاء شاخص‌های گردشگری، اقتصاد و اشتغال در راستای تولید ثروت را دارد.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ 26 November 2021

دیباج ؛ شهری با ظرفیت گردشگری ، اقتصادی در سمنان

 

استاندار سمنان اظهار داشت: موارد مطرح شده از سوی امام جمعه، شهردار و مسئولان در سفر امروز و بازدید‌های انجام شده، بررسی و رسیدگی به آن‌ها بر اساس مقدورات و با توجه به شرایط اعتباری فعلی کشور و استان، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی اشاره کرد: بحث جهش تولید مسکن از اولویت‌های ریاست محترم جمهوری است و ما نیز در

استان بر این مهم تاکید خواهیم داشت و اقدامات لازم برای آماده سازی زمین ویژه ساخت واحد مسکونی در قالب قانون جهش تولید مسکن در شهر دیباج انجام خواهد شد.

سید محمدرضا هاشمی بیان کرد: توجه به بحث گردشگری، اقتصادی، اشتغال زایی بر اساس ظرفیت‌های موجود در شهر دیباج و روستا‌های منطقه و تولید ثروت، امری حائز اهمیت است که باعث رشد منطقه و همچنین مهاجرت معکوس به روستا‌ها خواهد شد.

 

هاشمی ادامه داد: با کار و تلاش شبانه روزی و جهادی می‌توان اعتماد از دست رفته مردم را که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، دوباره بدست آورده و افزایش داد.

وی ابراز کرد: ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین از دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است که ما باید با آگاهی و هوشیاری در راستای خنثی سازی آن گام برداریم.

هاشمی بیان کرد: رمز موفقیت مدیران نظام جمهوری اسلامی، ارتباط با مردم است و ما باید به معنای واقعی قدردان این مردم باشیم، تاکید کرد: نعمت امنیت و ولایت، بالاترین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی است که باید این دو نعمت را قدرشناسی نموده و ارج نهیم.

استاندار سمنان ادامه داد: اگر ما در حوزه‌های مختلف عرصه‌های نظام، به موفقیت‌های چشمگیر دست یافتیم، به دلیل تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت است و بواقع هرجا که از پتانسیل و ظرفیت بسیج استفاده کردیم، پیروز بودیم.

وی در خاتمه همچنین افزود: مردم ما مردمی بسیار نجیب، با بصیرت و دوست دار انقلاب هستند و با وجود تمام مشکلات و کمبود ها، اجازه نخواهند داد تا به ساحت نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت لطمه‌ای وارد شود؛ فلذا مردم ما، شایسته بهترین خدمات هستند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار