کد خبر: ۱۰۱۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 26 November 2021

 

به گزارش تابناک سمنان شرکت فاناتک (Fanatec) از فرمان بازی با طرح Gran Turismo رونمایی کرد. این فرمان همزمان با عرضه بازی مورد انتظار Gran Turismo 7، منتشر خواهد شد.

این دستگاه جدید Gran Turismo DD Pro نام دارد و باندل کامل آن شامل دور فرمان، فرمان، پدال‌های ترمز و گاز می‌شود. قیمت این پکیج از ۶۹۹.۹۵ دلار یا ۶۹۹.۹۵ یورو آغاز می‌شود و تا ۹۶۹.۸۵ دلار آمریکا یا ۹۶۹.۸۵ یورو پیش می‌رود.

این فرمان پیشرفته از تکنولوژی Direct Drive استفاده می‌کند که باعث می‌شود، بازخورد حرکت اتوموبیل، به طور مستقیم از موتور و با ظرافت بیشتر به گیمر منتقل شود. به بیان دیگر، همانند فرمان اتوموبیل‌های مسابقه‌ای، چرخ‌دنده و یا مهره‌ای بین فرمان و موتور نیست و در نتیجه کنترل و دقت فرمان بیشتر خواهد بود. لازم به ذکر است که در مدل‌های گران‌تر طوقه ۵ نانومتری با ۸ نانومتری تعویض شده است.

یک نوار رنگی در بالای فرمان تعبیر شده که با توجه به سرعت ماشین، رنگ آن تغییر خواهد کرد. همچنین یک LED سفید نیز برای نمایش اطلاعات بیشتر قرار داده شده است. تمام دکمه‌های کنترل‌های پلی‌استیشن به گونه‌ای که مناسب عناوین Gran Turismo 7 باشند، نیز روی این دستگاه حضور دارند. هرچند این مدل به طور اختصاصی برای بازی‌های Gran Turismo 7 و Gran Turismo Sport ساخته شده، اما علاوه بر پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵، قابلیت اتصال به رایانه‌های شخصی را نیز دارا است. کمپانی فاناتک در حساب توییتر خود اعلام کرد که این باندل، قابل اتصال به کنسول‌های ایکس‌باکس خواهد بود، اما باید از دور فرمان دیگری استفاده شود.

 

مدل استاندارد این دستگاه شامل دو پدال خواهد بود، اما می‌توانید مدل سه پداله نیز سفارش دهید. پیش‌خرید این باندل‌ها از فردا ۵ آذر ۱۴۰۰ (۲۶ نوامبر ۲۰۲۱) یا “جمعه‌ی سیاه (Black Friday)” آغاز خواهد شد.

عنوان Gran Turismo 7 در ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ (۴ مارس ۲۰۲۲) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار