پلیس دورهام آمریکا از خشونت مسلحانه در یک مرکز خرید این شهر و شلیک به حداقل سه نفر از حاضران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 27 November 2021

به گزارش تابناک سمنان بنا بر گزارشی که شبکه «سی‌ان‌ان» صبح شنبه (به وقت تهران) منتشر کرد، حاضران در مرکز خرید «ساوت پوینت» شهر دورهام از تیراندازی مسلحانه در داخل این مرکز خرید خبر دادند.

طبق این گزارش، در جریان خشونت مسلحانه در این مرکز خرید در ایالت کارولینای شمالی به حداقل سه نفر شلیک شد.

به گفته «پاتریس اندروز» رئیس اداره پلیس دورهام، نیروهای این اداره پس از دریافت گزارش‌هایی درباره تیراندازی در این مرکز خرید به صحنه وارد شدند.

بنا بر روایت این مقام پلیس آمریکا، دو گروه از افراد عامل تیراندازی در مرکز خرید ساوت پوینت بودند و آنها از قبل یکدیگر را می‌شناختند.

گفته می‌شود که ماموران پلیس دورهام، سه نفر را که در نتیجه تیراندازی زخمی شده بودند پیدا کرده و آنها را برای درمان به بیمارستان فرستادند.

یک پسر ۱۰ ساله از جمله زخمی‌های این تیراندازی است البته شدت جراحات او بالا نیست و جانش در خطر نمی‌باشد.

رئیس پلیس دورهام ایالت کارولینای شمالی با انتقاد شدید از تداوم خشونت‌های مسلحانه  گفت: «تیراندازی‌ها در این شهر باید متوقف شود. باید متوقف شود».

به گفته پاتریس اندروز، اکثر عاملان تیراندازی در مرکز خرید ساوت پوینت بعد از درگیری از محل گریختند اما یک نفر از عاملان دستگیر و یک قبضه سلاح او ضبط شده است.

وی افزود، اداره پلیس دورهام در حال تحقیقات محلی و پرس و جو از حاضران مرکز خرید است.

تیراندازی در این مرکز خرید در شرایطی انجام شده که این فروشگاه به دلیل «جمعه سیاه» (Black Friday) پر از مشتری بود و به دنبال این تیراندازی، پلیس مردم را از فروشگاه تخلیه کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: فارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار