نامه آخر آجورلو به عزیزی خادم برای حل مشکل ژستد و یامگا
نامه نگاری باشگاه استقلال با عزیزی خادم و همچنین ورود وزارت ورزش به موضوع ضمانت نامه بانکی، مشکل رودی ژستد و کوین یامگا را حل خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ 27 November 2021

پول پرداختی استقلال به ژستد و یامگا: حدود ۲۰میلیارد - تابناک | TABNAK

 

به گزارش تابناک سمنان  رودی ژستد و کوین یامگا دو بازیکن خارجی استقلال هستند که طی روزهای گذشته بازی نکردن شان مقابل گل گهر سیرجان حاشیه های زیادی را ایجاد کرده است. در این خصوص سازمان لیگ یک ساعت قبل از مصاف گذشته استقلال به خاطر دراختیار نگذاشتن ضمانتنامه بانکی توسط باشگاه جلوی بازی آنها را گرفت.


باشگاه استقلال طی یکی دو روز گذشته به این مساله که قانون به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نمی‌دهد برای بازیکنان خارجی شان ضمانت نامه بانکی ارائه بدهند بارها اشاره کرده است. از طرفی باشگاه استقلال ضمانت نامه ملکی برای آنها به سازمان لیگ داده که مورد قبول قرار نگرفته است.


در این شرایط اما مدیرعامل باشگاه استقلال روز پنجشنبه نامه ای را به شهاب الدین عزیزی خادم نوشت و صراحتا اعلام کرد که سرخابی های پایتخت به خاطر دولتی بودن نمی توانند ضمانت نامه بانکی در اختیار سازمان لیگ بگذارند.


از سوی دیگر مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش هم چندی قبل طی نامه ای به عزیزی خادم این مساله را به رییس فدراسیون فوتبال اعلام و موضع باشگاه استقلال را تایید کرده است. بعد از ورود وزارت ورزش به ماجرای دراختیار گذاشتن ضمانت نامه بانکی فدراسیون فوتبال به این مساله رسیده که باید ضمانت نامه های دیگر مثل ضمانت ملکی از استقلال و پرسپولیس بابت خارجی هایشان دریافت کند.


استقلال و پرسپولیس اگرچه از تحت پوشش وزارت ورزش در آمده اند اما آنها قانونا زیر نظر این وزارتخانه هستند و به همین دلیل اجازه صادر کردن چنین ضمانت هایی را ندارند.

 
از این رو بعد از نامه نگاری معاون وزارت ورزش و مصطفی آجورلو با شخص عزیزی خادم ، گفته می‌شود ریاست فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ اعلام کرده که استقلال و پرسپولیس در این بحث ضمانت هایی غیر از بانکی در اختیار بگذارند و مشکل خارجی هایشان حل شود.از این رو به نظر می رسد سازمان لیگ نیز نامه وزارت ورزش و باشگاه استقلال را به عنوان ضمانت حساب کند و مشکل رودی ژستد و کوین یامگا حل شود.


با این شرایط به احتمال فراوان دو بازیکن خارجی استقلال از بازی با صنعت نفت آبادان می توانند تیم خود را همراهی کنند و مجوزشان بازگشت شان به ترکیب صادر شود. از سوی دیگر پرسپولیس هم برای ثبت قرارداد دو بازیکن تاجیکستانی اش دیگر نیاز به ضمانت نامه بانکی نخواهد داشت و آنها نیز با ضمانت های دیگر مانند ضمانت ملکی می توانند مجوز بازی خارجی های جدید خود را بگیرند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار