واکنش‌ها به توپ طلای هفتم احتمالی مسی
چندین مبنع خبری اعلام کرده‌اند که لیونل مسی برای هفتمین بار فاتح توپ طلا شده و این خبر به او نیز اعلام شده است. واکنش ها در توئیتر به این مساله متفاوت و جالب بود.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 27 November 2021

به گزارش تابناک سمنان  فاصله زیادی تا پایان زمان رای گیری مراسم توپ طلای سال 2021 باقی نمانده و دوشنبه مشخص می شود چه کسی برنده این جایزه ارزشمند شده است.

 

 

 

گرچه ماه پیش نشریه کوریره دلواسپورت مدعی شد برنده توپ طلای امسال مشخص شده و این جایزه قطعا به لیونل مسی می رسد اما سردبیر فرانس فوتبال این شایعات را درست نمی داند. برخی گمانه زنی ها نیز حکایت از پیروزی روبرت لواندوفسکی دارند.

امروز متئو مورتو خبرنگار اسپانیایی اسکای اسپورتس هم اعلام کرد لیونل مسی برنده توپ طلای 2021 خواهد بود و این مسئله را به اطلاع خانواده و دوستانش رسانده است. 

 

 

 

 

مسی برنده شش توپ طلا، دو سال پیش فاتح این جایزه شد و سال گذشته فرانس فوتبال به دلیل پاندمی کرونا اهدای جایزه را لغو کرد. 

فوق ستاره آرژانتینی فعلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن باوجود اینکه فصل گذشته را با یک بارسلونای ضعیف سپری کرد، همچنان در امر گلزنی فوق‌العاده ظاهر شده و در تابستان سال جاری نیز در فتح کوپاآمریکا توسط آلبی‌سلسته، بازوبند کاپیتانی تیم ملی آرژانتین را بر بازو بست.

مسی هم توپ طلا و هم کفش طلا را از آن خود کرد و گرچه در تیم جدید خود کار شگفت‌انگیزی نکرده است، همچنان یکی از گزینه‌های اصلی فتح توپ طلا در سال جاری محسوب می‌شود.

 

 

 

 

از کریم بنزما، جورجینیو و محمد صلاح نیز به عنوان دیگر شانس ها نام برده می شود ولی بدون شک رقابت اصلی بین مسی و لواندوفسکی است.

 

در اسپانیا معتقدند مسی برنده نهایی خواهد بود و امروز ال چرینگیتو نیز در صفحه توئیتر خود خبری در این زمینه کار کرد که بازتاب های متفاوتی را به دنبال داشت.

 

 

 

 

لائو زیر پست چیرینگیتو نوشت:« واضح است که مسی باید برنده نهایی باشد و کریم بنزما حتی حقش نیست بین 5 گزینه اول قرار بگیرد.»

 

رافا گِرِرو داور مشهور اسپانیایی با گذاشتن عکس روبرت لواندوفسکی در حال زدن ضربه برگردان که منجر به گلزنی برای دینامو شد، نشان داد که نظر او به ستاره لهستانی بایرن است.

 

 

 

 

پینتاس در پاسخ به گررو عکس بالا را منتشر کرد و مدعی شد که انتخاب مسی از لحاظ تبلیغاتی بهتر از انتخاب لواندوفسکی است و دلیل برنده شدن مسی همین موضوع خواهد بود.

 

آندرس نوشت:« کانته؛ مشکل او اینجاست که فعالیت تبلیغاتی خاصی برای او انجام نمی شود و شاید از کم کاری ایجنتش باشد. او اگر برای رئال بازی می کرد....»

 

روسی و رودری نوشتند:« شرم آور است، اگر مسی برنده شود، صفحه ام را می بندم.... منتظر دوشنبه هستم چون باید گریه امثال توماس رونسرو(سردبیر آاس) را ببینیم.»

 

 

 

 

واکنش خوزه سوتو هم جالب بود:« سوال من اینجاست که اکنون که شانس کریم بنزما پایین آمده، رئالی ها حامی کدام گزینه هستند.»

 

هوگو اسمیت نوشت:« مسی شایسته ترین است و واقعا لایق برنده شدن توپ طلا....هیچکس با او قابل قیاس هم نیست.»

 

 

 


 

پابلو هم نوشت:« مسی برنده توپ طلا؟ حالت تهوع گرفتم.»

 

نظر صفحه پاندمیا روی لواندوفسکی است:« مسی؟ توپ طلا باید به لواندوفسکی برسد.» 

 

 

 

 

تنها کسی که شایسته توپ طلاست: بنزما

 

 

 

 

سوزانا سیلوا اما معتقد است توپ طلا باید به رونالدو برسد.

 

یک صفحه هواداری بارسا اما به تمسخر اینگونه پاسخ داد:« توپ طلا برای وینیسیوس»

 

نظر لاهونی انیس هم که مشخص است: 

 

 

 

 

در انتها لوئیس ادواردو هم نوشت:« کمپین برای توپ طلای بنزما؛ شرم آور است.»

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار