سرپرست علوم پزشکی سمنان:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه، ۹بیمار کرونایی با تشخیص قطعی، در بیمارستان‌های این دانشگاه بستری شدند.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ 27 November 2021

۹ بیمار جدید کرونایی در سمنان بستری شدند

به گزارش تابناک سمنان کامران قدس با بیان اینکه در ۲۴ ساعت منتهی به شنبه ۹ بیمار قطعی کرونایی، در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند، بیان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۹ هزار و ۱۸۷ مورد مثبت بیماری کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون دامغان و سمنان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان در وضعیت نارنجی قرار دارد، افزود: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز بیماری کرونا تاکنون به ۱۰ هزار و ۵۸۸ نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه ۳۸ هزار و ۵۹۹ بیمار در این بازه زمانی به صورت سرپایی شناسایی شدند، ابراز کرد: موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به ۹ هزار و ۴۶۶ نفر رسیده است.

به گزارش مهر، استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی است در نتیجه در سراسر استان سمنان دو شهرستان دامغان، شاهرود در وضعیت نارنجی و شکننده کرونایی، مهدی‌شهر و سرخه، سمنان و گرمسار در وضعیت زرد و آرادان و میامی در شرایط آبی کرونایی از لحاظ رنگ بندی و محدودیت‌ها قرار دارند و نگرانی امروز مسئولان بهداشت و درمان استان سمنان، کاهش استفاده از ماسک و پروتکل‌ها است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار