شیرینی بخشش جای انتقام را گرفت؛
تابناک سمنان: احمد مطهری رئیس دادگستری شاهرود با بیان اینکه دو قاتل و محکوم به قصاص نفس با تلاش‌های صورت گرفته از سوی خانواده‌های مقتولان بخشیده شدند، گفت: حکم اعدام این دو قاتل اجرا نخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 28 November 2021

دو قاتل با بخشش خانواده مقتول از قصاص رهایی یافتند

 

 

رئیس دادگستری شاهرود بیان کرد: با بیان اینکه با رضایت خانواده و اولیا دم دو قاتل دیگر از قصاص نفس در شاهرود رها شدند، ابراز کرد: یکی از این پرونده‌ها قتل توسط همسر مقتول با سوختن در آتش بود که در سال ۹۵ رخ داد و منجر به صدور رأی قصاص برای قاتل شد که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته نهایتاً رضایت اولیا دم اخذ شد.

احمد مطهری بیان کرد: قتل دیگر توسط برادر مقتول با ضربات چاقو صورت گرفته و عمل مجرمانه در سال ۹۸ به وقوع پیوسته و به صدور رأی قصاص نفس توسط محاکم قضائی منجر شده بود و معتمدان و اعضا شعبه ۱۳ شورای حل اختلاف شهرستان شاهرود برای جلب رضایت از عدم اجرای حکم قصاص در بخشیده شدن این افراد مؤثر بود.

مطهری همچنین در خاتمه اشاره کرد : در سال جاری چهار نفر محکوم به قصاص نفس با تلاش معتمدان و اعضای شورای حل اختلاف از مجازات اعدام رهایی یافتند و خویشتن داری و روحیه صبر و گذشت در مواجهه با برخی اختلافات از جمله توصیه‌های همیشگی ما در مواجهه با اینگونه پرونده‌های قضائی است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار