برترین‌های جشنواره ملی فرهنگی هنری رنگ‌ها و نیرنگ‌ها در سمنان معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 29 November 2021
 
 
به گزارش تابناک سمنان  حجت الاسلام سعید اعتمادی دبیر جشنواره در آیین اختتامیه گفت: ۳۸۰ اثر هنری در قالب‌های مختلف از جمله پوستر، کاریکاتور، موشن گرافی، نمایش و فیلم کوتاه، پادکست و کتاب صوتی به دبیر خانه این جشنواره ارسال شد که در پایان و با رای داوران نفرات برتر لوح تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در این آیین با تشریح عوامل مختلف انحراف در جامعه گفت: در حال حاضر استکبار جهانی و صهیونیست با هجمه‌های مختلف فرهنگی و از راه‌های گوناگون افکار و باور‌ها و اعتقادات مردم به خصوص جوانان را هدف قرار داده است که باید با بصیرت و آگاهی و تقویت ایمان در مقابل این تهاجم دشمن ایستادگی کنیم.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان هم با بیان اینکه دشمنان از ابتدا با دو راهبرد نظامی و و فرهنگی ایران اسلامی را هدف گرفتند گفت: در راهبرد فرهنگی با ترفند‌های مختلف افراد را گمراه میکنند که باید در این زمینه با مراقبت و آگاهی از تهاجم دشمنان در امان بمانیم.

حجت الاسلام حاجی آقا زاده از استادان حوزه و دانشگاه و آقای گودرزی از اساتید هنر‌های تجسمی نیز در این آیین درباره راه‌های مقابله با فرقه‌های ضاله و هنر انقلابی سخن گفتند.

آثار برتر این جشنواره در نمایشگا‌های مختلف، فضای مجازی و رسانه‌های در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار