مدیرکل تعزیرت حکومتی استان سمنان:
مدیرکل تعزیرت حکومتی استان سمنان گفت: در نیم سال اول ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان کالا شامل تاریخ مصرف گذشته، قاچاق و ... در سطح استان کشف و مورد برخورد قضایی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ 29 November 2021

تعزیرات حکومتی استان سمنان ۲۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف کرد

 

به گزارش تابناک سمنان رضا محمدی با بیان اینکه برخورد با متخلفان در حوزه‌های مختلف اصناف و گروه‌های مرتبط با معیشت مردم از جمله اولویت‌های دستگاه قضائی و تعزیرات استان سمنان است، تاکید کرد: برخورد با افراد متخلف در حوزه‌های اصناف برابر قانون با جدیت دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه در نیم سال اول ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان کالای مورد دار در سطح هشت شهرستان استان سمنان کشف و ضبط شد، تاکید کرد: این اقلام شامل قاچاق مانند سیگارهای خارجی و… که از مبادی غیر رسمی وارد شدند، عرضه خارج از شبکه، کالاهای غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته و… بوده است.

مدیرکل تعزیرت حکومتی استان سمنان با اشاره به عزم جدی دستگاه قضائی و تعزیرات برای مقابله با مختلفان حوزه اقتصادی به خصوص در ارتباط با مردم خبر داد و بیان کرد: مردم در راه مقابله با متخلفان اصناف باید با اتاق اصناف، صمت، تعزیرات و دستگاه‌های مرتبط همکاری و تخلفات را به سامانه مرتبط با این منظور در اداره صنعت معدن اطلاع رسانی کنند تا برخورد لازم صورت گیرد.

محمدی با بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان سمنان ۳۴۹ پرونده را از تخلفات اصناف و شکایت‌های مردمی و دولتی از اصناف مختلف استان مفتوح و بررسی کردند، بیان کرد: ۹۸ درصد پرونده‌ها شامل ۳۴۵ مورد خوشبختانه رسیدگی کامل و با صدور رأی مختومه شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار