استاندار سمنان:
استاندار سمنان با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی واحد‌های راکد فعلی در تملک بانک‌ها گفت: بانک‌های استان مصوبات ستاد رونق تولید را اجرا کنند.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 30 November 2021

بانک‌ها مصوبات ستاد رونق تولید استان سمنان را اجرا کنند

 

به گزارش تابناک سمنان سید محمد رضا هاشمی شامگاه دوشنبه در نشست جلسه هم اندیشی احیای واحدهای راکد استان سمنان استانداری با بیان اینکه راه اندازی واحدهای راکد فعلی در تملک بانک‌ها و تقویت تولید، دو مؤلفه اصلی و تأثیرگذار در بحث تحقق رشد اقتصادی در استان است، تاکید کرد: نیاز است تا در این جلسات هم اندیشی احیای واحدهای راکد، به منظور رفع موانع و دستیابی به نتیجه مطلوب، از ظرفیت نخبگان اهل فن در سه محور صنعت و معدن، گردشگری و کشاورزی استفاده شود.

وی افزود: ما تلاش خود را بر حفظ وضعیت مطلوب در حوزه فعالیت واحدهای تولیدی به کار گرفتیم تا واحدهای فعال در حوزه تولید تقویت شوند و تعداد واحدهای راکد افزایش نیافته و در راستای راه اندازی مجدد این واحدها گام برداریم.

استاندار سمنان با بیان اینکه افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی فعال فعلی استان از دیگر سیاست‌ها و برنامه‌های ما در حوزه تولید است که به صورت جدی مورد توجه قرار خواهد گرفت، بیان کرد: می‌توان با اقدامات مطلوب مشکلات را برطرف کرد لیکن معیشت، اقتصاد و کسب و کار، سه مؤلفه اولویت دار و اصلی ما در اجرای برنامه‌ها و اقدامات است که به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

هاشمی با بیان اینکه باید از عواملی که به بهانه‌ای برای عدم تلاش برای رفع مشکلات شده، اجتناب کرد، ابراز داشت: بانک‌های عامل استان نیاز است تا نسبت به اجرایی نمودن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اهتمام ورزیده و در راستای رفع موانع تولید و ارتقا شاخص اشتغال استان گام بردارند و در صورت عدم توجه به این مهم، برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار