فرماندار شاهرود:
فرماندار شاهرود با اشاره به شرایط واگذاری شهرک‌های مسکن مهر به شهرداری در شهرهای این شهرستان، گفت: برخی واحدها در شهر بسطام تا ۷۵ درصد تکمیل شده است.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ 30 November 2021

برخی واحدهای مسکن مهر بسطام ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

 

به گزارش تابناک سمنان  ابوطالب جلالی شامگاه دوشنبه در نشست شورای مسکن شاهرود به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان و شهرداری‌های شهرستان شاهرود پرونده‌های کمیسیون ماده پنج و کارگروه زیربنایی را با قید فوریت جمع بندی و بررسی کنند، تاکید کرد: بی اعتمادی به واسطه عدم تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در مردم ایجاد شده است.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان و دستگاه‌های خدمات رسان به قید فوریت مشکلات مسکن‌های مهر را برطرف کرده و هرچه سریع‌تر واحدها را به متقاضیان تحویل دهند، افزود: طرح ملی مسکن با تسهیلات قابل توجهی همراه است که در اجرای این طرح دولت مصمم و مجلس نیز حمایت همه جانبه می‌کند و باید دستگاه‌های اجرایی پای کار برای تحقق آن باشند.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه مقدمات واگذاری شهرک‌های مسکن مهر به شهرداری هر چه سریع‌تر فراهم شود، ابراز کرد: برخی واحدها در شهر بسطام تا ۷۵ درصد تکمیل شده که می‌توان با تکمیل آن بسیاری از متقاضیان را خانه دار کرد.

در این نشست شرایط مسکن مهر شاهرود و شرایط متقاضیان طرح مسکن ملی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار