سرپرست بخشداری مرکزی شاهرود گفت: ۲۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۸۱ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۴۴ نفر در بخش مرکزی شاهرود بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ 30 August 2022

محمدرضا واعظی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: طرح‌های افتتاحی بخش مرکزی شامل ۲۳ طرح عمرانی با اعتبار ۸۲ میلیارد تومان و چهار طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۹۹ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی با پیش بینی بودجه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان نیز آغاز شد، ابراز داشت: از طرح‌های افتتاح شده بخش مرکزی می‌توان به کارخانه خوراک دام اکبریان واقع در شهرک صنعتی شاهرود با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال۲۰ نفر اشاره کرد.

واعظی از افتتاح پست برق شهرک صنعتی با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان خبر داد و اظهار داشت: طرح تأمین آب آشامیدنی روستای راهنجان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی افتتاح شد.

سرپرست بخشداری مرکزی شاهرود ادامه داد: آسفالت محور رویان به شاهرود به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: افتتاح طرح آسفالت محور روستای قلعه عضدی به قلعه شوکت و بهسازی و آسفالت معابر شهر رویان و روستاهای دیزج، سطوه، دهملا و آغاز عملیات منبع ذخیره آب آشامیدنی طرود در هفته دولت در بخش مرکزی انجام شد.

واعظی اظهار امیدواری کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها در راستای اهداف، برنامه و ‌راهبردهای دولت مردمی گامی هر چند کوچک در جهت خدمت به مردم شریف، زحمتکش و قدردان بخش مرکزی باشد.

شهرستان شاهرود شامل سه بخش مرکزی، بسطام و بیارجمند است.

از مجموع ۱۱۱ طرح قابل افتتاح شهرستان شاهرود ۱۰۰ مورد عمرانی و ۱۱ طرح اقتصادی است که در مجموع برای اجرای این طرح‌ها ۴۳۰ میلیارد تومان هزینه شد؛ همچنین عملیات اجرایی ۲۳ طرح عمرانی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد تومان نیز در هفته دولت آغاز می‌شود که با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۲۲ نفر شغل ایجاد می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار