مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آماده باش راهداران استان در دهه پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: گشت‌های کنترل جاده‌ای فعال شده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲ 24 September 2022

به گزارش تابناک سمنان، احسان منصور کیایی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان ضمن بیان اینکه راهداران استان در ایام پایانی ماه صفر در آماده‌باش هستند، تاکید کرد: اکیپ‌های گشت راهداری به صورت ۲۴ ساعته در حال آماده‌باش کامل و خدمت رسانی به زائرین حرم مطهر رضوی قرار دارند.

وی با بیان اینکه راه‌های حوزه استحفاظی استان سمنان در کریدور اصلی شرق به غرب واقع شده در نتیجه در این روزها، ترافیک سنگینی در محورهای مواصلاتی این استان برقرار است، تاکید کرد: در روزهای آتی ترافیک از سوی مشهد به سمت تهران، سنگین‌تر نیز خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه در این ایام اکیپ‌های گشت راهداری به صورت ۲۴ ساعته در حال آماده‌باش کامل و خدمت رسانی به زائرین حرم مطهر رضوی قرار دارند، بیان کرد: راهدارخانه‌ها در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده است.

منصور کیایی با بیان اینکه در راستای ایجاد بستر مناسب برای بهره‌مندی زائران از خدمات بهینه و مطلوب در این ایام مجتمع‌های خدماتی رفاهی به طور مستمر بازدید و نظارت خواهند شد، تصریح کرد: عملیات خط کشی محورهای مواصلاتی، تعمیر و بازسازی گاردریل، شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی، شستشو و پاکسازی علائم انجام شده و در حال حاضر وضعیت محورها خوب و قابل بهره برداری هستند.

وی با بیان اینکه تیم‌های کنترل و نظارت جاده‌ای این اداره کل در محورهای مواصلاتی استان سمنان بر عبور و مرور و آرام سازی ترافیک با پلیس راه همکاری دارند، بیان کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی نیز آماده پذیرایی از زائران هستند تا در زمینه رفع خستگی برای کاهش تصادفات جاده‌ای، عملکرد بهتری داشته باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان توضیح داد: طبق سنوات گذشته علاوه بر گشت‌های مستمر راهداری، مرکز مدیریت راه‌های استان نیز از طریق دوربین‌های نظارت تصویری وضعیت‌های جاده‌ها را رصد کرده و در صورت بروز هرگونه ترافیک جاده‌ای و یا دیگر مشکلاتی از این قبیل در سریع‌ترین زمان ممکن رفع خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار