استاندار سمنان گفت: ایران در حوزه تسلیحات نظامی، قدرت اول در کشورهای جهان‌ اسلام و جزو برترین کشورهای دنیا است.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 19 October 2022

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در آیین جشن اعطای سردوشی به سربازان مرکز آموزشی و میدان تیر شهدای پدافند هوایی سمنان افزود: اگر امروز دشمن جرات تعرض به آسمان ایران را ندارد، این امر را مدیون تیز بینی و هوشیاری پرسنل پدافند هوایی هستیم.

وی با بیان اینکه موفقیت امروز ما برگرفته از روحیه ایثار و شهادت طلبی در قشرهای مختلف است، ابراز داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در مبادلات اقتصادی ، سیاسی و نظامی جهان‌، تاثیرگذار است.
استاندار سمنان تاکید کرد: زمین‌ گیرشدن پهپاد آمریکایی نشان از قدرت دفاعی و توانمندی نظامی کشور است و از خداوند متعال برای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ، طول عمر با عزت و برای خادمین به ملت و نظام موفقیت و بهروزی آرزو دارم.
هاشمی ادامه داد: ۴۳ سال از دوران شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی گذشته و در طی این‌مدت هشت سال دفاع مقدس ، تهاجم فرهنگی ، توطئه تجزیه طلبی گروههای ضد انقلاب ، و جنگ اقتصادی را پشت سر گذاشته ایم و این‌مسیر را با موفقیت طی کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه نعمت ولایت و امنیت دو شاخصه و امتیاز والای جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: اقتدار ، عزت و بالندگی نظام‌ را مدیدون نعمت ولایت هستیم، امنیت حاکم در نظام جمهوری اسلامی ، مرهون جانفشانی شهدا و اقتدار نیروهای مسلح است.
استاندار سمنان با بیان اینکه شما سربازان‌ زینت نظام‌ هستید، یادآور شد: امروز امنیت آسمان ایران مدیون هوشیاری کارکنان شجاع پایگاه های پدافند هوایی کشور و آسمان ایران جزو امن ترن آسمانهای جهان است.‌
فرمانده مرکز آموزش و میدان تیر شهدای پدافند هوایی سمنان نیز گفت: سربازانی که در این آیین مفتخر به دریافت سردوشی می شوند افرادی هستند که در اول شهریور ۱۴۰۱ در راستای تحقق فرمان حضرت امام راحل (ره) در خصوص جهاد و دفاع همه جانبه و در چارچوب خدمت وظیفه عمومی از ۲۸ استان کشور در مقاطع مختلف تحصیلی تحت عنوان سربازان کشور به جمع نیروهای مسلح پیوستند.

سرهنگ‌ داریوش نوروزی ادامه داد: سربازان مستقر در این مرکز در طی دوران آموزشی ، برنامه های رزم‌ مقدماتی ، آموزشهای میدانی و کلاسهای حفاظت اطلاعات، عقیدتی و سیاسی و تئوریک را با موفقیت سپری کردند و برای ادامه خدمت به پایگاه های پدافند هوایی سراسر کشور اعزام خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار