مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این نهاد به دنبال توانمند سازی جامعه هدف خود است، گفت: طی سال جاری پنج هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ 23 October 2022

به گزارش تابناک سمنان، علی بحیرایی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه توانمندی مددجویان به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طی سال جاری ایجاد پنج هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان پیش بینی شده است، ابراز داشت: با گذشت بیش از شش ماهه بالغ بر نیمی از فرصت‌های شغلی پیش بینی شده محقق شده است.

وی ضمن بیان اینکه طی هفت ماهه نخست سال جاری سه هزار و ۸۴۹ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است، ابراز داشت: این فرصت‌های شغلی مواردی نظیر طرح‌های خدماتی، دام‌پروری، کشاورزی، صنایع‌دستی، صنعتی و معدنی و شیلات و مشاغل نوین را در بر دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این فرصت‌های شغلی راهی برای توانمند شدن مددجویان و استقلال مالی برای آنها است تا بتوانند زندگی راحت‌تری برای خود فراهم کنند، ابراز داشت: پرداخت تسهیلات اشتغال زایی، مشاوره و راهنمایی شغلی در این راستا برای مددجویان انجام می‌شود.

بحیرایی با بیان اینکه درخواست اشتغال مددجویان به دفاتر کاریابی‌ها سراسر استان داده شده است، تصریح کرد: طی بازه مذکور ۲۷۰ مددجو توانستند از این روش مشغول به کار شده و شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.

وی ضمن بیان اینکه هفت هزار و ۳۲ مشاوره شغلی و یک‌هزار و ۵۲۲ آموزش مهارتی به مددجویان متقاضی اشتغال ارائه شده است، افزود: در این راستا با ارائه مشاوره‌های لازم مددجویان ضمن دریافت تسهیلات اشتغال زایی طرح‌های مورد نظر خود را اجرایی خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار