فرمانده انتظامی کنگاور از انهدام پنج باند سرقت منزل و موتورسیکلت و کشف 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 08 October 2015
فرمانده انتظامی کنگاور از انهدام پنج باند سرقت منزل و موتورسیکلت و کشف 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین براری افزود: متلاشی کردن سه باند سرقت موتورسیکلت و کشف 11 دستگاه موتورسیکلت و یک پراید سرقتی، انهدام باند سرقت منزل و کشف 9 فقره سرقت منزل و دستگیری سه نفر متهم در این رابطه و همچنین دستگیری یک باند سرقت پنج نفره از اقدامات انتظامی کنگاور در یک هفته اخیر می باشد.

وی در ادامه از کشف 530 گرم انواع مواد مخدر خبر داد و افزود: در این زمینه 18 قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروش انواع مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ براری همچنین با اعلام دستگیری یک سارق مسلح فراری که به اتهام سرقت مسلحانه 70 راس احشام تحت تعقیب بوده گفت: دستگیری دو نفر جاعل و کشف 29 میلیون ریال اسکناس جعلی و کشف سه فقره اسناد جعلی، دستگیری یک نفر کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش سه میلیارد و70 میلیون ریال و کشف انواع کالاهای گمرکی به ارزش 270 میلیون ریال از اقدامات اخیر نیروی انتظامی و امنیتی کنگاور بوده است.

فرمانده انتظامی کنگاور در ادامه به کشف و ضبط 187 لیتر مشروبات الکلی دست ساز و دستگیری چهار متهم در این زمینه، کشف بیش از 52 فقره سرقت از صندوق صدقات درون شهری، توقیف 17 دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک و کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی اشاره کرد.

سرهنگ براری از اجرای موفق طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: تمام اقداماتی که حافظان نظم و امنیت در روزهای اخیر انجام داده اند در راستای اجرای این مهم بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم قدردانی کرد و گفت: استمرار چنین طرح های امنیتی ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند هرگونه موارد را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 84 هزار نفر در90 کیلومتری شرق شهر کرمانشاه و 411 کیلومتری تهران واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار