صفر زاده: با برنامه ریزی و توانمند سازی کودکان می توان در حوزه های مختلفی از جمله احیای دریاچه ارومیه از همین کودکان برای استفاده درست از منابع آب استفاده نمود.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 08 October 2015

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ، جشن روز جهانی کودک با حضور صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی، حسنخانی فرماندار ارومیه، زاهدی مدیرکل کانون پرورشفکری کودکان و نوجوانان استان و تعداد زیادی از از کودکان صبح امروز در ارومیه برگزار شد.

صفرزاده در این مراسم با تاکید به این که دوران کودکی و نوجوانی بهترین دوران زندگی برای یادگیری و بهتر بزرگ شدن است، گفت: مسئولان و مدیران بایستی شرایط خوب و توانتمد بزرگ شدن را برای کودکان و نوجوانان فرآهم سازند زیرا آنان آینده سازان کشور می باشند.

وی با اشاره به آموزش و فرهنگسازی برای کودکان افزود: با برنامه ریزی و توانمند سازی کودکان می توان در حوزه های مختلفی از جمله احیای دریاچه ارومیه از همین کودکان برای استفاده درست از منابع آب استفاده نمود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در ادامه سخنان خود خواستار تلاش و همت مضاعف مدیران و مسئولان دستگاه های ذیربط برای ریشه کنی بیسوادی در استان شد.

شایان ذکر است از روز 15 تا 21 مهرماه به نام هفته ملی کودک در کشور نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار