معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان:
معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: طرح تحول اجتماعی در ۲۵ محله کم برخوردار استان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، در دست اجرا است.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷ 03 January 2023

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام علیرضا قنبری با بیان اینکه پایگاه تحول اجتماعی در ۲۵ محله آسیب پذیر و کم برخوردار استان سمنان در دست اجرا است، تاکید کرد: ماهیت این طرح کمک به رفع آسیب‌های اجتماعی محلات با استفاده از ظرفیت‌های مختلف است.

وی افزود: امیدواریم با تقویت این ظرفیت و مساعدت دستگاه‌های مرتبط شاهد باشیم که آسیب‌های اجتماعی در این محلات کاهش پیدا کند و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به وجه احسن پیگیری شود.

معاون تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه برای توانمند سازی مجریان طرح تحول اجتماعی بعضاً دوره‌های آموزشی گذاشته می‌شود که در هفته جاری شاهد برگزاری یکی از این دوره بودیم، ابراز کرد: طرح شهید علی وردی شامل دوره آموزش و توانند سازی مدیران پایگاه‌های تحول اجتماعی استان برگزار شد.

قنبری با بیان اینکه این طرح به میزبانی تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان برگزار شد، ابراز کرد: در این دوره ۲۵ روحانی پایگاه تحول اجتماعی استان سمنان شرکت داشتند

وی با بیان اینکه این دوره با حضور مدیرکل اجتماعی استانداری، مسئولان و اساتید بنیاد هدایت و مسئولان تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار شد، گفت: مبانی گفتمان امامت و جایگاه امامان در تحول اجتماعی مورد در زمره مسائلی بود که در این دوره آموزشی بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه بیان آسیب‌های اجتماعی در محلات آسیب پذیر و کم برخوردار و همچنین نقش مبلغان در کاهش آسیب‌های اجتماعی در محلات کم برخوردار از دیگر مباحث مطروحه در این دوره بود، گفت: روحانیان حاضر در این دوره با شیوه استفاده از ظرفیت‌های مردمی در رفع آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.

قنبری بیان کرد: پای کار آوردن ظرفیت‌های حمایتی از سوی نهادهای حاکمیتی و … از دیگر محورهای اجرای طرح شهید علی وردی بود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار