جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان سمنان (به غیر از شعب مرکزی) به‌ علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی فردا (شنبه) تعطیل است.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲ 13 January 2023

به گزارش تابناک سمنان، محمد حمیدی عصر جمعه به خبرنگاران افزود: فردا بیست و چهارم دی ماه تمام ادارات به جز شعب مرکزی بانک‌ها و ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی تعطیل است.

وی ادامه داد: فعالیت مراکز آموزشی (مدارس) در روزهای شنبه و یکشنبه به صورت غیرحضوری و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی است و در زمان‌های اعلام شده برگزار خواهد شد.

جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان از آحاد مختلف مردم استان خواست با کاهش مصرف انرژی و بویژه کاهش دمای تجهیزات گرم کننده مورد استفاده، امکان بهره‌مندی تمامی هم‌میهنان را از نعمت گاز فراهم سازند.

حمیدی پیشتر نیز گفته بود که تمامی ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی استان به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی به‌ علت برودت هوا روز پنجشنبه (دیروز) تعطیل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هواشناسی استان سمنان برای روزهای پایانی هفته جاری هشدار نارنجی همراه با بارش برف و باران پیش بینی کرده بود و احتمال یخبندان جاده‌ها و آبگرفتگی معابر نیز دور از انتظار نیست.

دمای هوا نیز تا از امروز تا پایان هفته ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار