کد خبر: ۱۰۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 10 October 2015
رشت - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری سومین دوره مسابقه های استانی رباتیک به مناسبت هفته ملی کودک در این استان خبر داد.

علی پورحسن روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مسابقه در سومین روز از هفته ملی کودک با هدف فراهم آوردن بستری مناسب برای پرورش و شکوفایی استعداد و خلاقیت های کودکان و نوجوانان، ارج نهادن به دستاوردهای علمی و فنی فرزندان ایران اسلامی و اجرای فعالیت های علمی و پژوهشی در سایه همکاری و هم افزایی برگزار شد.
وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقه ها، 75 گروه شرکت کننده شامل اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در سه لیگ جنگجو، آتش نشان و فوتبالیست در دو بخش کودک و نوجوان با هم رقابت کردند.
وی بیان داشت: در پایان این دوره از مسابقه ها، در رشته ربات جنگجو در بخش کودک مهدی رضوان خواه و طاها اسماعیل نژاد رتبه های اول و دوم را به دست آوردند و در بخش نوجوان سید امیرحسین باقری نژاد عنوان نخست را کسب کرد و مهدی حاجی ولی پور و علی حبیبی به طور مشترک دوم شدند و مهدی قربانی سوم شد.
وی بیان کرد: در لیگ ربات فوتبالیست در گروه سنی کودک، محمدمهدی خادمی و حسام حسین نژادی به ترتیب مقام اول و دوم را به دست آوردند و علی رضا لطفی و امیر بهادر شفایی و آریان محیط رتبه اول تا سوم را در رده سنی نوجوان کسب کردند.
هیات داوران در لیگ ربات آتش نشان نیز علی مرادی را نیز به عنوان برگزیده معرفی کرد.
15 تا 21 مهرماه هفته ملی کودک نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار