فرماندار میامی با بیان اینکه طی ایام الله دهه فجر در این شهرستان ۱۰۹ پروژه عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: یک هزار و ۳۰۰میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها هزینه شده است.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ 31 January 2023

به گزارش تابناک سمنان، علیرضا آشوری ضمن بیان اینکه در ایام الله دهه فجر در شهرستان میامی ۱۲۷ پروژه با اعتبار دو هزار و ۷۴۸ میلیارد ریال کلنگ زنی یا افتتاح می‌شود، تاکید کرد: در این ایام شاهد افتتاح ۱۰۹پ روژه با اعتبار یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و کلنگ زنی ۱۸ طرح با اعتبار یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دو پروژه اقتصادی در شهرستان میامی طی ایام الله دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد، بیان کرد: این دو طرح مرتبط با جهاد کشاورزی و با اعتبار ۱۰۷ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد همچنین ۱۶ پروژه عمرانی نیز در این ایام کلنگ زنی خواهد شد که مجموعه اعتبارات آن یک هزار و ۳۴۹ میلیارد ریال اعلام شده است.

کلنگ زنی طرح‌های گردشگری

فرماندار میامی با بیان اینکه دو پروژه آبفا با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال، شش پروژه توزیع برق با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال، دو طرح راه و شهرسازی با اعتبار ۸۸۵ میلیارد ریال و شش طرح دهیاری‌ها با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال طرح‌های عمرانی قابل کلنگ زنی دهه فجر شهرستان را تشکیل می‌دهند، بیان کرد: شش طرح اقتصادی در ایام الله دهه فجر در شهرستان میامی به بهره برداری خواهد رسید.

آشوری درباره این طرح‌ها بیان کرد: پنج طرح جهاد کشاورزی و یک طرح میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شش طرح قابل افتتاح اقتصادی شهرستان میامی در دهه فجر را تشکیل می‌دهند که برای آنها ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۳ طرح عمرانی نیز در ایام الله دهه فجر در شهرستان میامی افتتاح خواهد شد، افزود: مجموع اعتباری که برای این طرح‌ها هزینه شده ۸۲۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال اعلام شده است همچنین باید تاکید کرد که جهاد کشاورزی با ۴۱ طرح و دهیاری‌ها با ۲۳ طرح بیشترین سهم را در بین این پروژه‌ها دارند.

فراوانی طرح‌های قابل افتتاح

فرماندار میامی درباره کیفیت پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان بیان کرد: امور عشایری سه پروژه با اعتبار شش میلیارد ریال، جهاد کشاورزی ۴۱ طرح با اعتبار ۸۳ میلیارد ریال، بنیاد مسکن ۱۲ طرح با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال، نوسازی مدارس دو طرح با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال، آبفا با ده طرح و اعتبار ۱۳۸ میلیارد ریال و شرکت شهرک‌های صنعتی یک طرح با اعتبار پنج میلیارد ریال برای افتتاح در ایام الله دهه فجر آماده کرده‌اند.

آشوری ادامه داد: شرکت توزیع برق استان سمنان ۹ طرح با اعتبار ۱۳۷ میلیارد ریال، و راه و شهرسازی شرق استان سمنان دو طرح با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال در کنار دهیاری‌های شهرستان با ۲۳ طرح و اعتبار ۱۷۶ میلیارد ریال دیگر پروژه‌های قابل افتتاح عمرانی طی ایام الله دهه فجر شهرستان میامی را آماده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۰۳ طرح عمرانی و شش طرح اقتصادی در این روزها افتتاح و ۱۶ طرح عمرانی و دو طرح اقتصادی نیز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی خواهد شد، بیان کرد: در مجموع برای کل پروژه‌های دهه فجر شهرستان میامی در سال جاری دو هزار و ۷۴۸ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال هزینه شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار