کودکانِ شاد امروز با قدم های مطمئن تری مسافر فردا خواهند بود و تصویر زیبای موفقیت را در قاب رنگارنگ خلاقیت می نشانند .
کد خبر: ۱۰۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 10 October 2015
آیت الله نورالله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری دراستان مازندران  و عضو مجلس خبرگان رهبری  و  ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در پیامی مشترک هفته ملی کودک را به کودکان مازندرانی تبریک گفتند.                                              

به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، در این پیام آمده است: کودکان مثل ستارها می درخشند . وقتی شادی را به آنها هدیه بدهیم طعم حضورشان ،جهان را به جای بهتری برای زندگی تبدیل می کند .
کودکانِ شاد امروز با قدم های مطمئن تری مسافر فردا خواهند بود و تصویر زیبای موفقیت را در قاب رنگارنگ خلاقیت می نشانند .
دوران کودکی بعنوان بنیادی ترین بخش زندگی انسانی و دوره شکل گیری شخصیت آنان نیاز جدٌی به توجه و حمایت معنوی دارد .
نماینده مقام معظم رهبری و استاندار مازندران تاکید کردند، توجه افکار عمومی جامعه به ویژه خانواده ها نسبت به نیازها و خواسته های فرهنگی و اجتماعی کودکان امروز و چگونگی مواجهه با این امور از یک طرف و از طرفی همگرایی و هم افزایی فعالیت های دستگاهها و نهادهای متولی کودک در استان همواره مورد انتظار و تاکید می باشد .
این دو مسوول ارشد استان افزودند: هفته ملی کودک فرصت مغتنمی است تا برنامه ریزی برای شکل گیری خاطره هایی شاد و پرشور و نشاط ،جذاب و لذت بخش را برای کودکان امروز فراهم آورد .
نماینده مقام معظم رهبری و استاندار مازندران در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های خالصانه مسئولین و دست اندرکاران ستاد هفته ملی کودک استان مازندران ، برای  همه خادمان حوزه کودک  توفیق روز افزون در عرصه کودک را از خداوند منان خواستار شدند.
گفتنی است: نمایشگاه هفته ملی کودک  از 15 تا21 مهرماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برپا است و علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت9تا12 و عصرها از ساعت14 تا17 از نمایشگاه کودک بازدید کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار