مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهبندان گفت: فضای مجازی نباید کودکان را از مطالعه دور کند.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 11 October 2015

مریم فرخ فال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، با اشاره به اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، گفت: کانون پرورش فکری کودکان نقش مؤثری در احیا و رشد فرهنگ و هنر دارد.
فرخ فال افزود: مهم‌ترین هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را پرورش فکر و خلاقیت مخاطب کودک و نوجوان دانست و گفت: با توجه به مشکلات جامعه و گسترش فضاهای مجازی که امروز سخت دامن‌گیر متولیان امر اوقات فراغت شده، کودکان از کانون و فعالیت‌های آن استقبال خوب و رضایت‌بخشی داشته‌اند.
وی ادامه داد: فضای مجازی نباید کودکان و نوجوانان را از مطالعه و عمیق شدن در? مطالب دور کند و بخاطر اینکه این اتفاق نیافتد باید فضاهای جدید شناسایی شده و از امکانات بهترین استفاده را بکنیم.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهبندان تصریح کرد: با توجه به شرایط و نیازهای جامعه امروزی شكل‌گیری شادمانی بین كودكان نیازمند توجه جدی از سوی والدین و دستگاه فرهنگی است.
فرخ فال با اشاره به اینکه شكل‌گیری شادمانی در بین كودكان باید به دور از هرگونه دغدغه باشد، گفت: باید به نیازهای فرهنگی و اجتماعی كودكان به عنوان یك شهروند توجه شود و کمبودهای موجود در این زمینه برطرف شود.
وی از عضویت یک هزار و 341 کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهبندان خبر داد و افزود: کودکان و نوجوانان نهبندانی با عضویت در کانون پرورش فکری از برنامه‌های این مجموعه استفاده می‌کنند.
فرخ فال بازدید از کارگاه‌های ویژه "بازی؛ شادی؛ تماشا"، جشن روز جهانی کودک، راهپیمایی روز جهانی کودک، بازدید مهد کودک‌ها، کویر‌نوردی و جشن نخلستان برای کودکان را از برنامه‌های هفته ملی کودک این شهرستان عنوان کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار