معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: همایش زنان، اعتدال و توسعه، مبانی نظری حضور زنان در عرصه‌های اجتماع را با رویکرد اعتدال فراهم کرده و زمینه آینده‌پژوهی مطالعات حوزه زنان بیش از گذشته فراهم شود.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 11 October 2015
سید محسن صادقی در دومین همایش ملی اعتدال با موضوع زنان، اعتدال و توسعه با اشاره به نقش زنان در امر فرهنگ‌سازی در جامعه اظهار کرد: علاوه بر اینکه بانوان نیمی از جمعیت جامعه هستند، در فرآیند جامعه‌پذیری افراد اثرگذارترین افراد محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین رسالت گفتمان اعتدال، ایجاد جامعه‌ای اخلاقی و دینمدار برای تحقق توسعه انسانی و پایدار است، افزود: ایجاد جامعه‌ای با حداقل خشونت، به دور از فقر، فساد و شهروندانی با حقوق و آزادی‌های برابر از دیگر رویکردهای دولت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و خانوادگی جایگاه اصلی خود را بازیافته و از مواهب طبیعی و حقوقی برخوردار شدند.

صادقی با تأکید بر عملی شدن خواسته‌های بانوان در جامعه گفت: با ترویج گفتمان اعتدال زمینه تحقق عدالت جنسیتی و نهادینه کردن جایگاه زنان به دور از نگاه‌های تحجرآمیز و فمنیستی فراهم می‌شود.

وی یادآور شد: همایش زنان، اعتدال و توسعه، مبانی نظری حضور زنان در عرصه‌های اجتماع را با رویکرد اعتدال فراهم کرده و زمینه آینده‌پژوهی مطالعات حوزه زنان بیش از گذشته فراهم شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار