مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: کتابخانه‎های روستایی استان بوشهر ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 11 October 2015
تابناک بوشهر: زکیه امیرپور صبح امروز در مراسم جشنواره قصه‎گویی کودکان دیروز برای کودکان امروز در شهرستان دیلم با قدردانی از مشارکت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم در برگزاری این جشنواره اظهار داشت: قصه‎گویی از دیر باز برای کودکان جایگاه ویژه‎ای داشته است که از زبان بزرگان برای این قشر نقل می‎شود.

وی با اعلام  ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک به تشریح روز شمار این برنامه‎ها پرداخت و افزود: با توجه به جایگاه کودک و رسالت کانون پرورش فکری در حوزه کودک و نوجوان در این یک هفته سعی شده است زمینه نشاط و پویایی کودکان و نوجوانان فراهم شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با بیان اینکه درهفته ملی کودک برنامه‎های ویژه‎ای در استان بوشهر برگزار شده گفت: در این هفته ضمن تجهیز کتابخانه‏‌های روستایی 15 هزار جلد کتاب به 300 کتابخانه در روستاهای استان بوشهر اهدا شد.

امیرپور با اشاره به اهدا کتاب به مساجد روستایی استان بوشهر بیان کرد: در این هفته 3هزار جلد کتاب به مساجد روستاهای این استان برای استفاده کودکان و نوجوانان اهدا شد و این در حالی است که دراین هفته نمایش عروسکی " بچه دیو و دختر گل در شهر قصه" و عضویت رایگان اعضا برگزار می‎شود.

فرماندار شهرستان دیلم نیز با اشاره به اینکه سالن کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان بوشهر تکمیل می‎شود بیان کرد: با تخصیص 1.5 میلیارد ریال امسال این سالن تکمیل و در اختیار کانون پورش فکری کودکان و نوجوانان دیلم قرار می‎گیرد.

حسن اسماعیلی با بیان اینکه این کانون یکی از بخش‎های فعال دیلم است گفت: این مرکز فرهنگی، هنری و پرورشی در طول سال برنامه‎های متنوعی ویژه کودکان که سرمایه‎های انسانی نسل آینده هستند اجرا می‎کند.

در این مراسم چند تن از پیشکسوتان اقدام به قصه‎گویی کردند و از برترین‎ها تقدیر شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار