به مناسبت هفته ملی کودک، کودکان مهدهای کودک شهرستان بهاباد با برگزاری راهپیمایی، روز جهانی و هفته ملی کودک را گرامی داشتند.
کد خبر: ۱۱۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 14 October 2015

به گزارش تابناک یزد،کودکان بهابادی از مقابل اداره آموزش و پرورش بهاباد و در مسیر خیابان شهید بهشتی تا محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهاباد، اقدام به راهپیمائی کردند.

این راهپیمایی با همکاری کانون پرورش کودکان و نوجوانان، اداره آموزش و پرورش، راهنمایی و رانندگی صبح امروز و با حضور دانش‌آموزان و مسئولان شهرستان بهاباد برگزار شد.

کودکان شرکت کننده در این راهپیمایی پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها "کودک بهترین دوست خدا"، "خانواده آگاه کودک توانمند"، "روزجهانی کودک بهانه‌ای برای ورود به جهان کودک" و"دنیا با لبخند کودکان زیباست" نوشته شده بود، کودکان با حمل این پلاکاردها خواستار توجه بیشتر به کودکان و احترام به حقوق خود شدند.

محمدحسن خوش‌گذران رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهاباد در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بهاباد، اظهار داشت: کودکان حاضر در راهپیمایی از جامعه جهانی خواستند تا کودکان در همه جای دنیا در فضایی سرشار از خوشبختی، شادکامی، محبت و تفاهم زندگی کنند.

خوش‌گذران تصریح کرد: کودکان ضمیری حساس و تاثیرپذیری دارند که باید برای موفقیت آنان در آینده برنامه‌ها و سیاست‌های اثرگذاری تدوین شود و مسئولان و متولیان فرهنگی و اجتماعی کودک به این امر توجه جدی داشته باشند تا این کودکان در آینده ادامه دهنده راه بزرگان باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار