شهرداراطاقور، مهندس محمود اسکندری با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت.

شهرداراطاقور، مهندس محمود اسکندری با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت.

کد خبر: ۱۱۲۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ 23 August 2023

متن پیام شهرداراطاقور به شرح زیر می باشد:

هفته اول شهریور ماه که به یاد دو یار مخلص این نظام به نام ‹‹هفته دولت›› مزین شده، فرصت مغتنمی است تا با تاسی از راه و منش این دو خادم صدیق و شهید، در راستای عزت و سربلندی، تقویت وحدت ملی و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستین از روحیه خدمتگزاری بی منت و خالصانه به مردم است.

همزمانی هفته دولت با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ضمن یادآوری رشادت‌ها و فداکاری ایشان و یاران باوفایش در صحنه عظیم کربلا در روز عاشورا، ضرورت پیروی از سیره و منش این بزرگوار را به همه دولتمردان گوشزد می‌کند.

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه کارکنان دولت درشهراطاقور تبریک عرض کرده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) و ادامه راه شهدای دولت در نیل به پیشرفت و سرافرازی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوندمتعال مسئلت می نمایم
محموداسکندری شهرداراطاقور

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار