مسئول اجرایی پروژه گاز کجور از جاگذاری 8 کیلومتر خط لوله اصلی گاز در شهر کجور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 22 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان نوشهر، سید فاضل حسینی شامگاه چهارشنبه‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به روند مطلوب اجرای لوله‌گذاری گاز در شهر کجور، گفت: از حدود دو ماه قبل عملیات اجرایی این پروژه را رسماً در شهر کجور با یک اکیپ بسیار قوی آغاز کردیم و به لطف خدا کارها طبق برنامه و با کیفیت مطلوب در حال انجام است.
وی با بیان اینکه پروژه گازرسانی به کجور در حال حاضر دارای 40 درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: تاکنون هشت کیلومتر خط لوله اصلی گاز در داخل زمین و در مسیرهای مورد نظر جاگذاری شده است که از این مقدار 2.5 کیلومتر لوله با کلاس 90 میلی‌متر و 5.5 کیلومتر با کلاس 63 میلی‌متر است.
مدیرعامل شرکت آئین تلاش سبز پارسیان که کار اجرایی پروژه گازرسانی به کجور را برعهده دارد، تصریح کرد: کل مسیری که باید خط اصلی لوله گاز جاگذاری شود، 18 کیلومتر است که چهار کیلومتر دیگر نیز به‌منظور گازرسانی به روستای «لیگوش» اختصاص داده شد.
این مسئول در پایان گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا قبل از بارش برف و سرما، بخش زیادی از کار را انجام دهیم و اگر برف و سرما ادامه کار را غیرممکن کرد، بلافاصله در بهار بقیه پروژه را انجام‌ می‌دهیم.
کلنگ پروژه گازرسانی به کجور، در 28 تیر امسال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهر کجور به زمین زده شد و طراحی و چگونگی گازرسانی به کجور نیز از سوی کارشناسان فنی گاز مورد بررسی قرار گرفت و سپس بر اساس مطالعات دقیق و کارشناسی‌شده، طرح گازرسانی پیاده و در حال اجرا است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار