بسته ی پلیسی تابناک همدان
فرماندهي انتظامي شهرستان کبودرآهنگ از اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و دستگيري 7 نفر خرده فروش موادمخدر دراين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸ 06 November 2015

اعلام آمادگی ناجا برای برقراري امنيت زائران حسینی

جانشين انتظامي استان همدان در کميسيون عمليات از آمادگي کامل پليس همدان براي برقراري امنيت زائران اربعين حسيني خبرداد.

"سرهنگ فرامرزبه گذر"در اين جلسه با اشاره به حجم بالاي زائرين براي عزيمت به کربلاي معلي بر آمادگي کامل انتظامي استان همدان براي برقراري وتامين نظم و امنيت اين ايام تاکيد کرد.

اين مقام انتظامي در بحث تامين امنيت اربعين حسيني گفت:فرماندهان بايد طرح ويژه اي براي اين ايام داشته و ضمن توجيه وظايف پرسنل در ماموريت ها با بکارگيري تمام تجهيزات و اشرافيت اطلاعاتي در همه زمينه ها و رعايت ملاحظات حفاظتي در خصوص خود يگان ها و رسيدگي به امنيت عوامل جمعي عزادار و تک تک هيئت هاي مذهبي و کاروان هاي اعزامي به کربلاي معلي بکوشند تا با هم افزايي تمام پليس هاي تخصصي امنيت در خور اين ايام را موجد شوند.

وي بيان داشت:همه ساله چند روز قبل از اربعين حسيني زائرين حضرت سيدالشهداء از استان همدان و سراسر کشور وحتي از برخي از کشورهاي اسلامي براي زيارت از طريق محورهاي مواصلاتي استان هاي غربي به ويژه همدان تردد ،که در اين ايام جاده هاي استان با حجم بالاي خودروهاي مختلف روبه رو شده که با برنامه ريزي هاي انجام شده و هماهنگي هاي بعمل آمده امسال نيز چون سنوات گذشته در جهت تسهيل وروان سازي محورهاي مرتبط اقدام خواهيم کرد.

اين مقام انتظامي در ادامه از تشکيل قرارگاه انتظامي براي زائرين حضرت اباعبدالله الحسين(ع)در همدان خبر داد وافزود:اين قرارگاه به صورت فعال ومستمر براي تامين امنيت زائرين حسيني برپا و خدمات انتظامي ، امنيتي وترافيکي براي امنيت بيش تر زائران انجام خواهد داد.

وي با اشاره بر اينکه پليس در برقراري نظم و امنيت پايدار در جامعه از هيچ تلاشي دريغ نمي کند، افزود: نيروي انتظامي زماني قادر به ايجاد امنيت در جامعه است که مشارکت، همدلي و رضايت مردم را در کنار خود داشته باشد.

سرهنگ به گذر گفت:اين وظيفه ما است تا مردم ضمن رسيدگي به امورات روزانه با کمترين دغدغه اي به مناسک مذهبي خود برسند و تمهيدات فرماندهان بايد همواره در جهت راحتي و آرامش مردم باشد.

جانشين انتظامي استان همدان درخاتمه گفت: به برکت عاشورا و خون شهيدان کربلا تکريم ايام محرم به مانند سنوات گذشته با جديت تمام در دستور کار فرماندهي انتظامي استان است و يقينا تلاش نيروي انتظامي در جهت استمرار حکمت اباعبداله و عاشورا است.


کاهش41درصدي سرقت درتويسرکان

فرمانده انتظامي شهرستان "تويسرکان" همدان از کاهش 41 درصدي انواع سرقت ها در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمد معصومي" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي به ويژه منطقه اي که با هدف ناامن کردن محيط براي مجرمان، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان و همچنين افزايش اقدامات پيشگيرانه و برخورد با سارقان انجام مي شود، يگان هاي انتظامي شهرستان تويسرکان با بهره گيري از توان و امکانات موجود در يک ماه گذشته موفق به شناسايي و دستگيري 13 سارق حرفه اي و کشف 14 فقره سرقت شدند.

سرهنگ محمد معصومي افزود: در مدت ياد شده تعداد 10 طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح حوزه استحفاظي به اجراء در آمد و در اين مدت با تلاش جمعي ماموران در پليس هاي تخصصي و کلانتري و پاسگاه ها علاوه بر پيشگيري از وقوع سرقت ها موفق به دستگيري يک نفر سارق به عنف و 13 سارق حرفه اي ديگر شده که نتيجه آن کاهش 41 درصدي انواع سرقت ها در طول اين مدت بوده است.

وي بيان داشت: اقدامات پيشگيرانه با رصد اطلاعاتي و بررسي هاي ميداني و نيز برخورد با فروشندگان خرد و کلان مواد مخدر از اهداف مهم اين طرح بود که در دستور کار قرار گرفت و طي اين مدت ضمن ناامن کردن محيط براي سوداگران مواد مخدر و پاکسازي مناطق آلوده مقدار 2 کيلو و 339 گرم انواع مواد مخدر کشف، 2 باند حرفه اي تهيه و توزيع مواد مخدر منهدم و تعداد 14 نفر فروشنده مواد مخدر و 67 نفر معتاد دستگير شد که اين موضوع رضايتمندي مسئولان و شهروندان را از پليس به دنبال داشت و بازتاب خوبي در سطح شهرستان داشت.

اين مقام انتظامي گفت: در بعد ديگر اين طرح و با هدف ارتقاء فرهنگ ترافيکي و راهنمايي و رانندگي و برخورد با موتورسيکلت سوراران و خودروهاي متخلف و مزاحم و پلاک مخدوش و فاقد پلاک ، پليس راهور با همکاري عوامل انتظامي موفق به توقيف 494 دستگاه موتورسيکلت و 124 دستگاه خودرو متخلف شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان در پايان از همه همکارن خواست تا با جديت نسبت به اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي اقدام و با هرگونه ناامني و قانون شکني برخورد قاطع داشته باشند.


کشف ترياک درهمدان

در اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده در سطح شهر همدان توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر، 11 کيلوگرم ترياک کشف شد.

سرهنگ "هادي قزوينه اي" رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده طي 24 ساعت گذشته در سطح شهر همدان خبر داد و هدف از اجراي اين طرح را برخورد شديد با عوامل توزيع کننده خرد مواد مخدر و ارتقاء کيفي احساس امنيت شهروندان عنوان کرد.

وي افزود: ماموران اين پليس با انجام اقدامات اطلاعاتي و افزايش گشت زني محسوس و نامحسوس 11 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و 13 نفر از قاچاقچيان و توزيع کنندگان مواد مخدر دستگير و يک دستگاه خودروي سواري را توقيف کردند.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اين مطلب که اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده و دستگيري خرده فروشان مواد مخدر در روز هاي آينده نيز ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: مبارزه شبانه روزي با سوداگران مرگ در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار داشته و قاچاقچيان بدانند هيچ نقطه امني در استان براي فعاليت آنها وجود نخواهد داشت.

دستگيری سارقان حرفه ای درنهاوند  

فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" همدان با اشاره به اجراي طرح هاي گسترده مقابله با سرقت در اين شهرستان از دستگيري 5سارق و کشف5دستگاه موتورسيکلت سرقتي و اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ "محسن اقباليان" در تشريح اين خبر بيان داشت: انتظامي نهاوند بر اساس تدابير و تصميمات راهبردي و کاربردي در قرارگاه پيشگيري از سرقت شهرستان و با تاکيد بر اجراي مصوبات اين قرارگاه اقدام به اجراي طرح هاي انتظامي وعملياتي گسترده در راستاي مقابله با سرقت در سطح شهرستان کرد.

اين مقام انتظامي افزود:در اين طرح ها ضمن توجه به کسب اخبار دقيق و اشرافيت اطلاعاتي از سوي پليس نهاوند از چند تيم ويژه عملياتي مجرب متشکل از مامورين کلانتري هاي سطح شهر و همچنين پليس آگاهي استفاده شد.

سرهنگ اقباليان همچنين تصريح کرد:از آنجايي که اين طرح ها بر اساس برنامه و هدف از پيش تعيين شده در قرارگاه پيشگيري از سرقت و از طرفي بر مبناي اقدامات گسترده اطلاعاتي اجرا شد لذا نتايج موفقيت آميزي را در پي داشت.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر اذعان داشت:در پي اجراي اين طرح 5نفر سارق دستگير شدند که هرکدام در يکي از حوزه هاي سرقت من جمله سرقت صندوق صدقات،سرقت مغازه وسرقت موتورسيکلت فعاليت داشتند که از آنان اموال مسروقه نيز کشف شد مضافا اينکه طرح استعلام موتورسيکلت هاي توقيف شده در پارکينگ هاي سطح شهر اجرا که در نتيجه اين طرح تعداد5دستگاه موتورسيکلت سرقتي که در شهرهاي همجوار سابقه سرقت داشته اند کشف شد .

دستگيري خرده فروشان موادمخدر درکبودرآهنگ

فرماندهي انتظامي شهرستان کبودرآهنگ از اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و دستگيري 7 نفر خرده فروش موادمخدر دراين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "پژمان قويمي" در اين خصوص گفت : در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي ، روز گذشته طرح پاکسازي نقاط و محلات آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان اجرا شد.

وي افزود : در اجراي اين طرح از منزل متعلق به توزيع کنندگان بازرسي و در اين رابطه ضمن دستگيري 7 نفر از توزيع کنندگان و خرده فروشان، مقاديري موادمخدر از نوع شيشه 10/7 سانتي گرم، ترياک يک گرم ،هروئين 20/14 سانتي گرم ، کراک 80/3 سانتي گرم در بسته هاي مختلف و آماده فروش کشف و ضبط شد.

سرهنگ "قويمي" با تأکيد برجديت و قاطعيت پليس در اجراي طرح هاي پاکسازي محلات در طول سال جاري، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهيه، توزيع و فروش موادمخدر و ديگر اقلام ممنوعه و قاچاق، از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع ، تا نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و پاکسازي محلات اقدام شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار