رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر گفت: در رتبه‌بندی آمار کل صدقات به دست آمده در شش ماهه اول سال جاری شهرستان بهشهر رتبه نخست را در استان مازندران کسب کرد.
کد خبر: ۱۲۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 10 November 2015
سید موسی عمادی ترکامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در شهرستان بهشهر در 6 ماهه نخست سال جاری از محل صدقات 4 میلیارد و 326 میلیون و 983 هزار و 610 ریال جمع‌آوری شده است که نسبت به بازده زمانی مشابه سال قبل با کسب درآمد 3 میلیارد و 395 میلیون و 378 هزار و 820 ریال، رشد 27 درصدی داشته است.
وی با بیان اینکه شهرستان بهشهر با رشد 27 درصدی رتبه نخست را در جمع‌آوری صدقات در سطح استان کسب کرده است، خاطرنشان کرد: در شهرستان بهشهر 26 هزار صندوق صدقات کوچک در میان خانواده‌ها توزیع و 890 صندوق صدقات بزرگ در سطح خیابان‌ها و معابر شهرستان نصب شده است.
عمادی درباره مصارف صدقات در شهرستان گفت: از صدقات جمع‌آوری شده 15 درصد صرف هزینه‌های درمان مددجویان، 23 درصد صرف خرید و ساخت مسکن نیازمندان، 9 درصد جهت تهیه جهیزیه نیازمندان، 6 درصد صرف پرداخت وام‌های ضروری به مددجویان، 11 درصد جهت کمک هزینه تحصیلی فرزندان نیازمندان، 10 درصد صرف اشتغال و توانمندسازی مددجویان و 26 درصد صرف کمک‌های موردی به نیازمندان می‌شود.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار