کد خبر: ۱۳۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ 29 November 2015
ماموران نیروی انتظامی شهرستان های لنگرود و فومن، کیف قاپ های حرفه ای و سارقان سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش عصر یکشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، کیف قاپان حرفه ای با 12 فقره سرقت در شهرستان لنگرود شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ حسین نیک فرد فرمانده نیروی انتظامی لنگرود گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی با موتورسیکلت توسط دو جوان، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند آنها را که در حال پرسه زنی در سطح شهر بودند ، شناسایی و دستگیر کنند.
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به 12 فقره کیف قاپی در شرق استان گیلان اعتراف کردند، افزود: سارقان تاکنون به پنج فقره کیف قاپی در شهرستان لاهیجان، دو فقره در رودسر و پنج فقره کیف قاپی در لنگرود اعتراف کرده اند.
وی با اشاره به اینکه سارقان 18 و 22 ساله هستند، اظهار داشت: سارقان در مواجهه حضوری با مالباختگان، مورد شناسایی قرار گرفته و قسمتی از اموال مسروقه نیز کشف و تحویل صاحبانشان شد.
شهرستان لنگرود در 65 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی فومن از دستگیری چهار سارق سابقه دار در اجرای طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ بابک علیزاده اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی در اجرای طرح سه روزه مبارزه با سرقت که با اقدامات پلیسی و عملیاتی به اجرا درآمد، موفق به دستگیری چهار سارق سابقه دار در فومن شدند.
وی با بیان اینکه سارقان به هفت فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: سرقت های به وقوع پیوسته توسط سارقان شامل سه فقره سرقت لوازم و تجهیزات داخل خودرو، یک فقره سرقت کابل مخابرات، یک فقره سرقت کارت عابر بانک، یک فقره سرقت صندوق صدقات و یک فقره سرقت طیور بوده است.
شهرستان فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار