رهبر باید دارای ویژگی هایی از جمله جامعیت، بینش سیاسی و اجتماعی، شجاعت، بصیرت و .. را داشته باشد که ما تمامی آنها را در ایشان دیده ایم.
کد خبر: ۱۴۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 18 December 2015
به گزارش تابناک خوزستان؛ ظهر امروز حضرت آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با حضور در فرمانداری اهواز نسبت به ثبت نام برای کاندیداتوری انتخابات مجلس خبرگان رهبری اقدام کردند.

فرماندار اهواز و معاونین وی نیز در محل ثبت نام به استقبال ایشان آمدند.

آیت لله موسوی جزایری پس از انجام مراحل ثبت نام طی سخنان کوتاهی اظهار کردند: وظیفه خبرگان احراز شرایط رهبری در تعیین آن طبق قانون است.

پس از ارتحال امام خمینی (ره) بود که مجلس خبرگان بلافاصله جلسه ای برای تعیین رهبری برگزار کردند و در این جلسه آیت الله سید علی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی برگزیده شدند.

وی افزود: رهبر باید دارای ویژگی هایی از جمله جامعیت، بینش سیاسی و اجتماعی، شجاعت، بصیرت و .. را داشته باشد که ما تمامی آنها را در ایشان دیده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: در بینش سیاسی آیت الله خامنه ای می توان سخنان آقای صالحی را به عنوان شاهد بیان کرذ که گفته بودند در پیج های خطرناک برنامه هسته ای ایشان (آیت الله خامنه ای) بود که مسئولان را رهبری و هدایت کرده اند.

ایشان خاطر نشان کردند: در این مدت ما طوفان های زیادی را پشت سر گذاشته ایم و هدایت کشتی انقلاب تنها در دست ایشان بوده است.

وی افزود: در تعیین رهبری هیچ گونه ملاحظاتی را لحاظ نمی کنیم و اگر الآن بخواهیم فرد دیگری را انتخاب نماییم، واقعاً کسی را در ذهن نداریم.

گفتنی است در روز اول آیت الله سیدعلی شفیعی، حجت الاسلام سیدحسن حسن زاده، آیت الله عبدالکریم فرحانی و آیت الله عباس کعبی  ثبت نام کردند.


روز دوم ثبت نام کاندیداهای انتخابات خبرگان در خوزستان/ حضور نماینده ولی فقیه

روز دوم ثبت نام کاندیداهای انتخابات خبرگان در خوزستان/ حضور نماینده ولی فقیه
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار