نماینده ولی فقیه در مازندران:
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ساخت زائرسرای مازندران در مشهد مقدس ، گفت: احداث زائرسرای مازندران در مشهد مقدس ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۱۵۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 28 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، آیت الله نورالله طبرسی  شامگاه در جلسه ستاد احداث زائرسرای مازندران در مشهد مقدس در ساری، اظهار داشت: امیدوارم مردم شریف و هیات‌های مذهبی برای ساخت و احداث این زائرسرا مشارکت کنند.

 وی به حضور 225 هیات مذهبی مازندران در دهه آخر صفر در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: عشق و ارادت و محبت مردم علوی مازندران به اهل بیت بی نظیر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به احداث زائرسرای مازندران در مشهد مقدس، افزود: مقدمات احداث این پروژه به اتمام رسیده و در آینده نزدیک عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

طبرسی با بیان اینکه خیران باید در ساخت این مجتمع فرهنگی مشارکت کنند، تصریح کرد: این زائرسرا می‌تواند به عنوان شناسنامه و هویت فرهنگی مردم استان در مشهد مقدس قلمداد شود.

وی با بیان اینکه این مجتمع فرهنگی در زمین به مساحت حدود هزار متر مربع ساخته می‌شود، افزود: این زائرسرا در 14 طبقه و هشت هزار متر مربع بنا و 800 تخت احداث می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه برای تکمیل پروژه زائرسرای مازندران در مشهد مقدس 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: اعتبار این پروژه از بودجه استانی، مردم و خیران تامین می‌شود و مدت زمان بهره برداری از آن سه سال برآورد شده است.

طبرسی با اشاره به اینکه برخی از افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت هنوز مفتخر به زیارت امام هشتم در مشهد مقدس نشده‌اند، افزود: ساخت زائر سرا در مشهد مقدس برای همه اقشار مردم استان ضروری است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار