نشست تخصصی مسکن و امور مهندسی ساختمان شهرستان‌های آبدانان، دهلران، دره‌شهر و بدره استان ایلام در شهرستان آبدانان برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ 18 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، نشست تخصصی مسکن و امور مهندسی ساختمان شهرستان‌های آبدانان، دهلران، دره‌شهر و بدره استان ایلام در شهرستان آبدانان برگزار شد.
نشست تخصصی مسکن و امور مهندسی ساختمان شهرستان‌های حوزه جنوبی استان ایلام با حضور صمدی مشاوررییس ومدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور، رضایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در آبدانان برگزار شد.

صمدی در حاشیه این نشست  گفت: امسال در بحث مسکن مددجویی کشور، افزایش اعتباری 3/5 برابری داشته‌ایم که در بحث مسکن مددجویی حدود 2 هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تاکنون تعداد 28 هزار واحد مسکن روستایی و 15 هزار و 600 واحد مسکن شهری در نقاط مختلف کشور در حال اجرا داریم.

این مسوول همچنین خاطرنشان کرد: در سال جاری در استان ایلام، مبلغ 35 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که 10 میلیارد ریال از محل درآمد صندوق صدقات و خیرین تأمین شده و مبلغ 25 میلیارد ریال از سایر منابع جمع‌آوری شده است.

صمدی اظهار کرد: اخیراً تفاهم‌نامه ای به ارزش 18 میلیارد ریال برای احداث سرویس بهداشتی و حمام در مناطق شهری و روستایی استان با سپاه پاسداران استان منعقد شده است./پ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار