با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان سه طرح درمانی در نهاوند مورد کلنگ زنی و بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۶۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 24 January 2016


با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان سه طرح درمانی در نهاوند مورد کلنگ زنی و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش تسنیم ، این طرح‌ها شامل کلنگ زنی طرح کلینیک تخصصی نهاوند با اعتباری معادل 33 میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک هزار و 800 متر مربع و طرح ساخت اورژانس با اعتباری معادل 50 میلیارد ریال در زمینی به مساحت دو هزار و 400 متر مربع می باشد .

در این مراسم یک دستگاه اکسیژن ساز با سرمایه ای معادل یک میلیارد و 370 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت که برای هر سه طرح 85 میلیارد ریال هزینه می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت نهاوند گفت: این طرحها در راستای طرح تحول در نظام سلامت و اجرای هتلینگ بیمارستانها صورت گرفته که با اجرایی شدن آنها این شهرستان از مزایای مضاعف طرح تحول در نظام سلامت بهره مند خواهد شد .

دکتر جلال الدین امیری افزود: به منظور اجرای طرح تحول در نظام سلامت سال گذشته 126 میلیارد ریال اعتبار به طور مستقیم وارد شهرستان شد که صرف خرید تجهیزات و یا اجرای طرحهای عمرانی شده است .

وی طرح تحول سلامت را نسخه شفابخش برای حوزه سلامت عنوان نمود و افزود: دولت علی رغم همه تنگناها و کمبود اعتبار ، در حوزه سلامت سرمایه گذاری خوبی نموده که در مقایسه با گذشته قابل مقایسه نمی باشد و توانسته به این مهمترین نیاز مردم پاسخ دهد.

وی به تعمیرات سایر بخشهای بیمارستان علیمرادیان اشاره کرد و افزود: در سال جاری بخش اطفال ، جراحی مردان و زنان مورد تعمیر قرار گرفت که در این زمینه شش میلیارد و 720 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است .

وی از راه اندازی طرح کلینیک تخصصی موقت نهاوند در دهه فجر خبر داد و افزود: به منظور اجرای مرحله دوم طرح نظام سلامت کلینیک تخصصی موقت این شهرستان با اعتباری معادل دو میلیارد ریال در دهه فجر در محل اداره پست سابق این شهرستان افتتاح خواهد شد .

دکتر امیری همچنین به نتایج اجرای طرح تحول در نظام سلامت اشاره نمود و گفت: از ابتدای اجرای طرح تحول در نظام سلامت 91 هزار و 121 نفر در بیمارستان ویزیت ، 19 هزار و 234 نفر تحت عمل جراحی ، سه هزار و 488 مورد زایمان طبیعی و 619 هزار و 862 مورد نیز کارهای آزمایشگاهی انجام شده و مجموعا 93 میلیارد و 791 میلیون ریال از سوی دولت برای درمان بیماران هزینه شده است .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار