معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان ایلام گفت: در سطح استان 80 مدرسه کانکسی و چادری داریم که لازم است خیرین در امر ساخت فضای آموزشی مناسب که باعث انگیزه بیشتر دانش‌آموزان برای تحصیل می‌شود، آموزش‌وپرورش را یاری کنند.
کد خبر: ۱۷۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 30 January 2016
معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان ایلام گفت: در سطح استان 80 مدرسه کانکسی و چادری داریم که لازم است خیرین در امر ساخت فضای آموزشی مناسب که باعث انگیزه بیشتر دانش‌آموزان برای تحصیل می‌شود، آموزش‌وپرورش را یاری کنند.

به گزارش تابناک ایلام،فرماندار آبدانان در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان آبدانان با اشاره به لزوم توجه به امر مدرسه‌سازی توسط خیرین به بخشی از محرومیت‌های شهرستان در بخش فضاهای آموزشی اشاره و اظهار کرد: برخی واحدهای آموزشی به خاطر عدم فضای مناسب از چادر و کانکس استفاده می‌کنند که این امر موجب کاهش انگیزه دانش‌آموزان در راستای تحصیل و آموزش شده است.

عسکری اضافه کرد: در روستای «چم شالان» دانش‌آموزان به علت عدم فضای آموزشی برای تحصیل باید مسیر زیادی را طی کنند که با کمک 500 میلیون ریالی یکی از خیرین مدرسه‌ساز یک مدرسه یک کلاسه در آینده ساخته خواهد شد و ما در صدد هستیم که با کمک از منابع دیگر آن را به دو کلاس ارتقاء دهیم.

وی ضمن بیان دستاوردهای شاخص علمی کشور تصریح کرد: اگر امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم و افسران دیپلماسی ما در مقابل 6 قدرت جهانی خوب درخشیده و از حقوق ملت ایران دفاع می‌کنند نشأت‌گرفته از حمایت‌ها و ایستادگی ملت بزرگ ایران، رهنمودهای مقام معظم رهبری و مردان قدرتمند دیپلماسی ایران و ریاست جمهوری است.

«مهرانگیز جلیلیان» - معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان ایلام گفت: در سطح استان 80 مدرسه کانکسی و چادری داریم که لازم است خیرین در امر ساخت فضای آموزشی مناسب که باعث انگیزه بیشتر دانش‌آموزان برای تحصیل می‌شود، آموزش‌وپرورش را یاری کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان، شعار خیرین مدرسه‌ساز استان را «از یک آجر تا ساخت یک مدرسه» عنوان کرد و گفت: ما باید به‌جایی برسیم که نه‌تنها به ایجاد فضای آموزشی بلکه به کیفیت فضاهای آموزشی هم بیندیشیم، چون دانش‌آموزان امروز با نسل قبل تفاوت دارند و این امر نیازمند به ساخت و احداث فضا‌های باکیفیت و معلمانی که علم خود را به‌روز کنند دارد.

«صفر رحمانی‌پور» - مدیر آموزش‌وپرورش آبدانان نیز در این جشنواره گفت: زلزله 6.2 ریشتری سال گذشته باعث شد 15 واحد آموزشی شهرستان تخریبی اعلام شود که در حال حاضر 7 واحد آموزشی در حال ساخت هستند و 6 واحد آموزشی دیگر نیز مقاوم‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه یک واحد آموزشی در شهرک «هزارانی» در ایام دهه فجر کلنگ‌زنی خواهد شد که امیدواریم با تسریع در ساخت آن مشکل فضای آموزشی این منطقه رفع شود اظهار کرد: در روستای «تپه حمام سفلی» یک واحد آموزشی در دهه فجر کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیر آموزش‌وپرورش آبدانان با اشاره به اینکه واحد آموزشی 16 کلاسه شهید فهمیده واقع در 15 خرداد شمالی شهر آبدانان در آینده نزدیک احداث خواهد شد اضافه کرد: در شهر مورموری 3 واحد آموزشی در حال ساخت وجود دارد که یک از آن‌ها مجتمع شبانه‌روزی است که تلاش می‌شود در آینده نزدیک کار ساخت آن به اتمام برسد.

رحمانی‌پور ادامه داد: یکی از خیرین کلات مورموری مقدار 2 هزار متر زمین برای ایجاد فضای آموزشی به آموزش‌وپرورش واگذار کرده است، همچنین یکی از خیرین شهرستان آبدانان به‌صورت ماهیانه مبلغ 5 میلیون ریال به ساخت فضاهای آموزشی شهرستان کمک می‌کند.

وی اظهار کرد: 100 نفر از فرهنگیان شهرستان آبدانان ماهیانه مبلغی از حقوق خود را جهت ساخت و تجهیز فضای واحدهای آموزشی پرداخت می‌کنند


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار