فرماندار بافق گفت: برای اولین بار دو کارخانه تولید آسفالت در این شهرستان راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۸۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 15 February 2016

به گزارش تابناک یزد،سید مهذی طلایی مقدم اظهار کرد: تاکنون آسفالت مورد نیاز پروژه های شهرداری و راه سازی و غیره از مرکز استان تامین می شد که با احتساب کرایه حمل، نرخ این محصول را افزایش می داد.

وی تصریح کرد: راه اندازی کارخانه تولید آسفالت در بافق با توجه به بعد مسافت تا مرکز استان، از نیازهای ضروری این شهرستان بود که با همت بخش خصوصی و همکاری مسوولان، این امر محقق شد.
فرماندار بافق گفت: ظرفیت این واحدهای تولیدی 120 تن آسفالت در روز است و قابلیت تأمین آسفالت شهرستانهای مجاور را نیز دارد.
طلایی مقدم افزود: برای تجهیز و راه اندازی این دو کارخانه تولید آسفالت اعتباری بالغ بر 57 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و از این پس شهرداری و اداره راه برای اجرای پروژه های عمرانی خود به سهولت به اسفالت با کیفیت دسترسی خواهند داشت.
وی اضافه کرد: با راه اندازی این کارخانه ها زمینه اشتغال بیش از 80 نفر به طور مستقیم و 200 نفر به صورت غیر مستقیم فراهم شده است.
فرماندار بافق خاطر نشان کرد: این دو کارخانه تولید آسفالت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در فاصله 25 کیلومتری شمال این شهرستان، واقع در محور بافق- بهاباد احداث و راه اندازی شده است.
بافق دارای یک بخش مرکزی ، سه دهستان و بالغ بر 100 روستا، 26 شورای اسلامی و 21 دهیاری مصوب است.
کار عمده مردم شهرستان بافق معدنکاری و معادن غنی سنگ آهن ، فسفات، منگنز، سرب و روی، مرمریت و شن و ماسه در این شهرستان خود نمایی می کنند و حدود نیمی از جمعیت بافق در این معادن به کار اشتغال دارند.
کشاورزری و دامپروری از دیگر مشاغل مردمان این شهرستان است و نخلستانهای زیبای بافق که در استان یزد بی نظیر است چشم نواز بوده و دارای تولیدات مرغوب است و هر سال محصولات آن به بازار مصرف عرضه می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار