تعطیلی موقت تبلیغات انتخاباتی در مرکز استان مازندران
تبلیغات انتخاباتی در مرکز استان مازندران به دلیل سردی هوا و نیز تعطیلی جمعه به صورت موقت تعطیل شد.
کد خبر: ۱۸۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 19 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، با شروع طوفانی تبلیغات نمایندگی مجلس در استان مازندران که از بامداد پنج‌شنبه گذشته تا عصر همان روز ادامه یافت اما در روز دوم به‌دلیل سرمای هوا در ساری تبلیغات نامزدهای انتخاباتی نیز سرد بود.

اوج فعالیت ستادهای انتخاباتی از زمان آغاز تبلیغات نمایندگی مجلس عصر روز پنج‌شنبه بود که برخی از داوطلبان نمایندگی مجلس با دعوت چهره‌های ورزشی و ملی سعی داشتند که جلوی درب ستاد خویش انبوهی از هواداران را جمع کنند و این تجمع مقابل ستاد در برخی از نقاط مرکزی شهر باعث مشکلاتی برای عبور و مرور شهروندان شد.

شایعات ائتلاف‎ها نیز داغ است و این ائتلاف‌ها تنها در حد شایعه باقی مانده و خبری از ائتلاف به معنی واقعی در استان اعلام نشده است.

فعالیت‌های نظرسنجی به‌صورت رسمی و غیررسمی توسط پایگاه‌های خبری نیز به‌صورت جدی در برنامه کاری قرار دارد.

تبلیغات تلگرامی از جمله مواردی است که به‌صورت جدی‌تر در دستور کار قرار دارد و حامیان طرفداران داوطلب نمایندگی مجلس تلاش دارند با اضافه کردن شماره و افراد این موضوع را نیز به رخ همدیگر بکشند.

بحث نظر نجی به حدی جدی گرفته شد که در کانال‌های تلگرامی افراد از هوادران خویش درخواست می‌کنند که در نظرسنجی‎های مختلف به داوطلب مورد وثوق خویش رأی دهند.

از برگزاری نشست‌های مختلف رسانه‌ای در ایام برگزاری انتخابات که در دوره‌های قبل مرسوم بوده، فعلاً خبری نیست.

داوطلبان نماینده مجلس تاکنون طرحی را برای شرکت در مناظره در برنامه کاری خویش ندارند.

تعدای از هوادارن نامزدهای انتخاباتی امروز محل مصلی جمعه را بهترین فرصت برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر در برنامه کاری خویش قرار دادند و با توزیع پوستر و برشور اقدام به معرفی نماینده خویش می‌کنند.

برخی از پوسترهای داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی همچنان بر روی صندوق صدقات، تابلوهای برق، تیر برق‎ها، درب بانک‌ها، روی تنه درخت و سطل آشغال خودنمایی می‌کند که این موضوع مورد گلایه شدید مردم است.

بازار انصراف داوطلبان نمایندگی مجلس در استان مازندران نیز داغ است، از زمان شروع نامنویسی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و پس از مشخص شدن تأیید صلاحیت‌ها تاکنون 23 نفر از داوطبان مجلس شورای اسلامی از مازندران انصراف دادند و در حال حاضر 158 داوطلب در استان مازندران در حال رقابت هستند.

احتمال اینکه در ساعت پایانی امروز دوباره تنور انتخاباتی داغ شود وجود دارد، بسیاری از داوطلبان نمایندگی مجلس امروز از فرصت تعطیلی در شهر استفاده کرده و به روستاهای اطراف اعزام شدند.

از نکات قابل تأمل اینکه داوطلبان نمایندگی مجلس امسال بیشتر ترجیح می‌دهند که در مناطق مرکزی شهر و نیز روستاهای اطراف فعالیت انتخاباتی کنند.
بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار