به گزارش تابناک سمنان،رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شاهرود با بیان اینکه 450 تن میوه شب عید در شهرستان شاهرود ذخیره سازی شده است گفت: این میوه ها شامل 300 تن پرتقال و 150 تن سیب است که در 40 جایگاه شهری و روستایی عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۱۹۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 05 March 2016
جابر رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شاهرود در خصوص عرضه میوه مخصوص شب عید در شهرستان شاهرود گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و با توجه به نیاز شهرستان و جمعیت میزان 300 تن پرتقال و 100 تن سیب مخصوص شب عید برای عرضه در شهرستان شاهرود در نظر گرفته شد و به ستاد تنظیم بازار استان نیز اعلام شد.

وی با بیان اینکه در ستاد تنظیم بازار استان سهیمه سیب و پرتقال شهرستان هر کدام به میزان 50 تن کاهش یافت اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان 250 تن پرتقال و 100 تن سیب مخصوص شب عید به شهرستان شاهرود اختصاص یافت که برای اطمینان خاطر از تامین میوه با پیگیری های معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود 50 تن میوه ای که در استان از سهمیه شاهرود کم شده بود نیز تامین شد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شاهرود با اشاره به ایجاد قرار داد برای تامین میوه شب عید افزود: از 20 روز گذشته کار حمل و بسته بندی میوه ها آغاز شده و کل سهمیه پرتقال به این شهرستان انتقال داده شده و در سردخانه ذخیره شده است و حمل و ذخیره سازی سیب نیز از فردا آغاز خواهد شد.

جابر با بیان اینکه قیمت میوه های شب عید از سوی وزارت جهاد کشاورزی اعلام خواهد شد تصریح کرد: 40 مرکز مخصوص عرضه میوه شب عید در شهرستان شاهرود در نظر گرفته شده است که 24 مرکز عرضه میوه در شهر شاهرود و 16 مرکز دیگر در بخش های بسطام، مرکزی، بیارجمند بویژه روستاهای دور دست نظیر طرود و خارتوران به عرضه میوه خواهند پرداخت.

وی با اشاره به آغاز طرح توزیع میوه از 16 اسفندماه در جایگاه های تعیین شده بیان کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در این خصوص و تولید خوب میوه در سراسر کشور پیش بینی میشود مشکل خاصی وجود ندارد.


منیع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار