کد خبر: ۲۳۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 18 May 2016


سفر «رینارد روباهه» به چهارمحال، لرستان و ایلام ادامه دارد


به گزارش تابناک لرستان به نقل از برنا ،تریلی سیار نمایش کانون در ادامه سفرهای بهاری خود نمایش «رینارد روباهه» را به کارگردانی احمد تیموری از روز 27 اردیبهشت در چهارمحال و بختیاری بر روی صحنه برده است و از روز 1 تا 12 خرداد نیز به اجرای این نمایش در لرستان و ایلام ادامه می‌دهد.

 تریلی سیار نمایش کانون در مسیر حرکت خود به استان‌های مختلف کشور از 27 اردیبهشت تا 1 خرداد کار خود را با نمایش «رینارد روباهه» در استان چهارمحال و بختیاری آغاز می‌کند و پس از آن این نمایش از روز 2 تا 6 خرداد در لرستان و در ادامه نیز از روز 8 تا 12 خرداد در ایلام لحظه‌های شادی را برای کودکان و نوجوانان به ارمغان می‌آورد.

نمایش «رینارد روباهه» بر اساس نمایش‌نامه‌ای از آرتور فاکویز نوشته شده و مریم سلطانیان آن را ترجمه کرده است.

هم‌چنین عادل بزدوده به عنوان مشاور کارگردان و محمد نجفی به عنوان آهنگ‌ساز با عوامل این نمایش همکاری کرده‌اند.

این نمایش داستان روباهی به نام «رینارد» را بیان می‌کند که با شوخی‌های افراطی‌اش حیوانات جنگل را به ستوه آورده است. از این رو حیوانات جنگل دادگاهی برای رسیدگی به شکایت‌هایی که از او دارند تشکیل می‌دهند. دادگاه یک سال به رینارد فرصت می‌دهد تا دست از کارهایش بردارد و ادامه ماجرا...

در این نمایش سپیده زینلی، حسین خمسه، علی ذکایی، احمد تیموری و سحر زینلی به ایفای نقش می‌پردازند.

تریلی سیار تئاتر کانون در ادامه اولین دوره از سفرهای خود در سال جدید از روز 25 فروردین کار خود را با نمایش «کلوچه‌های خدا» به کارگردانی آرش شریف‌زاده از استان قم آغاز و تا 29 فروردین به اجرای نمایش در این استان پرداخت.

هم‌چنین از 31 فروردین تا 6 اردیبهشت در اصفهان و از 8 تا 13 اردیبهشت با اجرای نمایش «رینارد روباهه» میهمان کودکان و نوجوانان استان فارس بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار